همشهری آنلاین: دکتر علی لاریجانی گفت مذاکراه و تبادل نظر در موضوعات مهم منطقه‌ای از جمله روابط دو جانبه محور ملاقات‌های من با مقامات مصری بوده است.

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی روز سه شنبه (11 دی) پس از دیدار با احمد ابوالغیط، وزیر خارجه مصر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در این سفر شاهد تحولاتی در روابط طرفین خواهیم بود، مذاکرات و رایزنیهای ایران و مصر را منطقی و رو به جلو دانست.

وی خطاب به خبرنگاران گفت که دیپلمات‌ها در حال مذاکره‌اند. بهتر است رسانه‌ها اجازه دهند مسیر و فضای مذاکرات، شکل طبیعی داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی افزود: در خصوص موضوعات مهم منطقه از جمله لبنان، فلسطین و عراق نیز مذاکرات خوبی با مقامات مصری داشتم.
لاریجانی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص نگرانی‌های امنیتی که قبلا مقامات مصری اعلام کرده بودند، گفت: با مقامات امنیتی مصر، مذاکرات خوبی داشتم و بیشتر موارد، بررسی شد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص تغییر نام خیابان‌ها نیز اظهار داشت: اینها موضوعات جزیی و قابل حل است. لاریجانی تاکید کرد: ما درباره موضوعات استراتژیک بالاتری بحث و گفت و گو کردیم.

کد خبر 40679

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز