در فاصله 3 ماه و اندی مانده به انتخابات مجلس هشتم، جبهه متحد اصولگرایی اولین بیانیه خود را صادر کرد.

در این بیانیه جبهه متحد هم خط مشی ها و راهبردهای کلان خود را به تفصیل بیان کرده است.

بر اساس آنچه در این بیانیه ذکر شده و پیشتر هم به طرق مختلف مطرح شده بود عدالتخواهی، تقویت آزادی، تحول گرایی و تاکید بر کرامت انسانی و اهتمام به تقویت روحیه همبستگی و اتحاد ملی و تلاش جدی در انسجام اسلامی از جمله رویکردهای اصلی اصولگرایان در انتخابات آینده است.

در واقع این آغازی است رسمی بر ارائه برنامه و طرح های جبهه متحد اصولگرایان در رقابت های مجلس هشتم. اصولگرایان برای پاسخ به مطالبات مردم  2محور خدمت به مردم و پیشرفت کشور را به عنوان کلیدی ترین شعار خود و گفتمان اصلی اصولگرایی در نظر گرفته اند که طی سال‌های گذشته با اقبال عمومی مردم نیز روبه‌رو شده است.

به طور قطع جبهه متحد در تعمیق گفتمان پیشرفت و خدمت، همه تلاش خود را به کار گرفته و همان‌گونه که پیشتر نیز گفته شده است کار گروهی قوی و با کارشناسی بالا دست اندرکاران تدوین برنامه های اصولگرایان هستند که به زودی محصول کار این گروه نیز در اختیار نخبگان جامعه و مردم قرار می گیرد.

از سوی دیگر اصولگرایان معتقد به تعامل احزاب به عنوان یک امر حیاتی برای  حفظ حیثیت و امنیت ملی کشور هستند.

در حقیقت از آغاز سال 86 که زنگ انتخابات مجلس به صدا در آمده است گفت‌و گوی احزاب نیز در مورد انتخابات شروع شده و این گفت و گو ها در خانه احزاب در سطح رسانه‌ها چه سنتی و چه الکترونیک و حتی در فضای برخی دانشگاه‌ها در قالب مناظره‌های رو در رو در جریان است، طبیعی است که هر چه قدر به روز های انتخابات نزدیک تر می شویم این گفت و گو ها ملموس تر و فشرده تر می شود.

نکته آخر اینکه قاعدتا این مردم هستند که سرانجام تعیین می‌کنند  چه کسانی باید به آنها خدمت و حکومت کنند و بی شک نام هرکس که از صندوق رای بیرون آمد، او نماینده ملت است و طبق قانون اساسی، حقوقی دارد که باید به این حقوق احترام گذاشت.

*دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری

کد خبر 38825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز