یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۸۶ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همایش جبهه اصولگرایان استان هرمزگان با شرکت نمایندگان طیف‌های مختلف اصولگرا از سراسر استان و قائم مقام حزب موتلفه اسلامی، نماینده طیف پیروان خط امام و رهبری و الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این همایش که در جریان سفرهای استانی نمایندگان جبهه متحد انجام گرفت، اسدالله بادمچیان و الیاس نادران عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی سخنرانی کردند.

به گزارش فارس، در ادامه این نشست نمایندگان اصولگرای حاضر در جلسه که از سراسر استان هرمزگان حضور داشتند، به اتفاق آرا نامزدهای این جبهه از حوزه انتخابیه بندرعباس برای انتخابات مجلس هشتم را انتخاب و معرفی کردند تا پس از بررسی و قطعیت نهایی در شورای مرکزی اصولگرایان، فعالیت انتخاباتی خود را آغاز کنند.

نفوذ پیاده نظام دشمن در جبهه خودی

اسدالله بادامچیان که در نشست استانی اصولگرایان هرمزگان سخن می‌گفت، از خطر بزرگی برای انقلاب خبر داد.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: نفوذ پیاده نظام دشمن در جبهه خودی که به دشمن چراغ سبز نشان می‌د‌هد جدی و زنگ خطر بزرگی برای انقلاب است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: موقعیت کنونی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان خطیر است ولی انقلاب اسلامی به مدد حضور یکپارچه مردم و تحت رهبری ولایت فقیه، هیچگاه به این اندازه پرقدرت در صحنه جهانی ظاهر نشده است و دشمنان آن نیز هیچ‌گاه به این اندازه ضعیف و زبون نبوده‌اند.

اسدالله بادامچیان افزود: برای این که ما همچنان در این موضع مستحکم بایستیم باید مسیر وحدت ملی و انسجام اسلامی را با هوشیاری طی کنیم و از تفرق بپرهیزیم.

وی گفت: ایران اسلامی باید ظرفیت‌های فراوان خود را در راه تبدیل شدن به کشور برتر منطقه پیدا کند که این امر با همان اصولگرایی خط امـام و رهـبـری و نـمایندگان مجلسی که در این خط باشند، محقق می‌شود.

به وحدت می‌رسیم

بادامچیان در ادامه حفظ وحدت را به‌عنوان مؤثرترین ابزار مقابله با تهدیدات دشمنان خواند و ادامه داد: واقعیت این است که استمرار اصولگرایی و ارائه خدمت به جامعه، تنها در سایه وحدت اصولگرایان امکان‌پذیر است.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این که نتیجه این وحدت، تجمیع ظرفیت‌های موجود جامعه و همچنین ارائه خدمات مناسب‌تر برای حل مشکلات مردم خواهد بود، افزود: در این حال وحدت، زمینه‌ها را برای موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های مختلف به ویژه سیاسی و انتخابات فراهم می‌کند و هرچند رقابت درون‌گروهی یک امر طبیعی است اما اصولگرایان به‌دلیل اعتقاد به چهار اصل انقلاب، نظام، امام و رهبری، قطعا می‌توانند به وحدت برسند.

وی تأکید کـرد: در این مرحله حساس از تاریخ انقلاب که نظام سلطه به سرکردگی آمریکا همه توان خود را برای نابودی کشور به کار گرفته است، با اتحاد و همدلی و پکپارچگی دوستداران واقعی انقلاب و پرهیز از اختلاف و دودستگی، باید مجلسی متناسب با آرمان‌های نظام مقدس جـمـهـوری اسـلامـی ایـران تـشـکیل دهند و این مـجلـس بـایـد بتواند خواسته‌های به حق ملت را برآورده کند.

بادامچیان در ادامه بیان داشت: قطعا این مهم بـانفوذ پیاده نظام دشمن که در اردوگاه انقلاب به دشمن چراغ سبز نشان داده و اهداف آنان را دنبال می‌کند محقق نخواهد شد و این زنگ خطر را باید جدی گرفت.

نتیجه انتخابات مهم نیست

وی در ادامه گفت: برای اصولگرایان نتیجه انتخابات مهم نیست و آنچه سرلوحه فعالیت نیروهای اصولگرا است این که از نفوذ و رخنه دشمن جلوگیری کنند تا به فرموده امام راحل؛ انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیافتد.

نماینده طیف پیروان خط امام و رهبری در جبهه متحد همچنین از تشکیل شورای 11 نفره اصولگرایان خبر داد و اضافه کرد: بر اساس الگوی طراحی شده برای تشکیل جبهه متحد اصولگرایان در مرکز، این 3طیف اصولگرا در حال حاضر در همه استان‌ها گروه 6 نفره را تشکیل داده‌اند که با تعیین 5چهره مرضی‌الطرفین، فعالیت خود را با جدیت آغاز کرده‌اند.

وی در خاتمه سخنان خود تأکید کرد: وظیفه ستاد مرکزی، حمایت از تصمیم استان‌ها است و برنظر آنان تمکین دارد.

یارگیری دشمن از عناصر مرعوب

الیاس نادران نیز که سخنران بعدی همایش استانی اصولگرایان استان هرمزگان بود گفت که دشمن به‌دنبال یارگیری عناصر مرعوب برای انتخابات مجلس است.

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تصریح کرد: دشمن برای شکست انقلاب و تضعیف نظام به‌دنبال یارگیری عناصر مرعوب در انتخابات و تصاحب مجلس هشتم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که وحدت در اصولگرایی بسیار مهم و با ارزش است، تصریح کرد: اصولگرایان نیاز دارند تا با هم‌افزایی توان خود، برای یک رقابت سالم و فعال آماده باشند.

جبهه‌ای که پویاست

نادران تنوع سلایق و تضارب آرا در اردوی اصولگرایان را نشانه پویایی و نشاط این جریان فکری دانست و افزود: اصولگرایان در هر کجا که باشند با هم متحد و در راستای اهداف انقلاب و نظام گام بر می‌دارند.

الیاس نادران در تشریح ویژگی‌ها و شاخص اصولگرایی خاطر نشان کرد: اصـولـگرایان کسانی هستند که به احکام اسـلام، نظام جمهوری اسلامی، قانون اساسی و رهنمودهای امام خمینی (ره) اعتقاد دارند و مقام مـعـظم رهـبـری را فـصـل الـخطاب همه مسائل کشور و محور وحدت می‌دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بـا بیان این که اصولگرایان باید زمینه وحـدت را در خود تقویت کنند، خاطرنشان ساخت: اصولگرایان هر جا که با هم مـتحد شده‌اند نتیجه لازم را گرفته‌اند.

ریل‌گذاری به سمت دشمن

نادران در ادامه با اشاره به آرایش سیاسی جهان، به شکست هژمونی آمریکا و گرفتار شدن این کشور در سیاست‌های مداخله گرانه اشاره کرد و گفت: ناکامی نظام سلطه در اجرای سیاست‌های جنگ طلبانه، آنان را به این سمت سوق داده است که با یارگیری از عناصر سازش کار و مرعوب، همان کسانی‌که به جای ایستادگی در برابر نفوذ دشمن، زمینه تضعیف نظام را دکترین خود کرده بودند، بتواند به اهداف شوم خود دست پیدا نماید، کسانی که قصد دارند با تصاحب مجلس، کار نظام و نهادهای حکومتی را یکسره کنند.

نماینده ایثارگران با یادآوری تکیه برخی از عناصر تندرو و افراطی بر کرسی مجلس گفت: آنها به جای پرداختن به مشکلات مردم و تقویت نظام به راه‌اندازی تحصن‌های سیاسی و حرف‌های دشمن شادکن مشغول بودند و در هجمه به ارزش‌ها و اصول انقلاب افراط کردند. حالا همان تفکر با ترفندها و شیوه‌های مختلف سعی در تصاحب مجلس را دارد تا با ریل‌گذاری به سمت دشمن، کار نظام و انقلاب رایکسره کنند.

کد خبر 36337

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز