همشهری آنلاین: وزارت دفاع عراق روز یکشنبه اعلام کرد که نخست وزیر این کشور و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق "طرح جامع" آزادسازی موصل را از سوی فرماندهی عملیات مشترک تحویل گرفته است و تمامی مقدمه چینی‌ها و طرح‌های مربوط به این نبرد پایان یافته است.

العبادی طرح جامع آزادسازی موصل را تحویل گرفت

به گزارش ایسنا، به نقل از اذاعه النور، محمد العسکری، مشاور نظامی وزارت دفاع عراق اعلام کرد، فرماندهی عملیات مشترک جزئیات طرح آزادسازی موصل را به پایان رسانده و طرح کامل را به حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق تحویل داد و این فرمانده کل نیروهای مسلح است که تصمیم می‌گیرد زمان آغاز این عملیات چه زمانی باشد.

وی تصریح کرد: این طرح از جوانب نظامی و اطلاعاتی و همچنین انسانی و خدماتی کامل است و بخش‌های نظامی همگی تجهیز شده‌اند و اطلاعات بسیار کاملی در مورد داعش در این منطقه جمع آوری شده است و وزارت‌خانه‌های بهداشت و مهاجرت و دیگر وزارت خانه‌ها برای امدادرسانی به آوارگان و کمک به نیروهای مسلح آماده هستند.

العسکری تاکید کرد: یگان‌هایی که در نبرد موصل شرکت خواهند کرد، تمامی آموزش‌ها و تجهیزات را کامل کرده‌اند و آماده ورود به نبرد آزادسازی موصل هستند.

کد خبر 348264

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha