مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۲
۰ نفر

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران از تلاش برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی، کاهش هزینه‌های جاری، چابک‌سازی‌ ساختار اداری شهرداری و استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود خبر داد.

قدرت گودرزي گفت: هم‌اكنون هزينه‌هاي جاري در شهرداري تهران به نسبت بودجه مصوب در قياس با سال‌هاي قبل كاهش قابل ملاحظه‌اي داشته است و به‌عنوان نهادي خدمتگزار در تلاش براي اجراي مديريت مالي و اقتصادي با بهره‌گيري از روحيه اقتصاد مقاومتي است. وي به‌عنوان نمونه گفت: در سال‌هاي اخير با وجود مشكلات عديده مالي، شهرداري تهران توانسته با اعمال روحيه اقتصاد مقاومتي در مديريت مالي، در ميان ساير دستگاه‌هاي اجرايي عملكردي قابل دفاع داشته باشد.

به گفته گودرزي، شهرداري تهران در تلاش است با مديريت منابع مالي و اقتصادي خود به‌گونه‌اي عمل كند كه اجراي طرح‌ها براساس زمانبندي پيش‌بيني شده پيش رفته و خللي در اجراي طرح‌ها ايجاد نشود. وي با اشاره به اينكه اكنون اقتصاد مقاومتي در شهرداري تهران نهادينه شده گفت: هنوز تا رسيدن به نقطه ايده‌آل فاصله داريم و نيازمند تلاش بيشتر هستيم. از نظر گودرزي ايجاد و توسعه خطوط مترو، نقش قابل‌ توجهي در كاهش ترافيك، كمك به اقتصاد خانواده، كاهش آلودگي هوا و بهبود وضعيت سلامت شهروندان دارد و همچنين با نقشي كه در كاهش مصرف سوخت و جلوگيري از هدررفت ثروت ملي دارد، مي‌تواند يكي از مصاديق تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي كه از منويات مقام معظم رهبري است، باشد.

به گفته وي، شهرداري تهران طي سنوات گذشته، ايجاد و توسعه خطوط مترو را به‌عنوان يكي از مهم‌ترين راهبردهاي خود در دستور كار قرارداد؛ به‌طوري‌كه ايجاد خطوط مذكور در ١٠ سال گذشته، از حيث طول خطوط، تعداد ايستگاه و ظرفيت مسافر، قابل قياس با دوران قبل از ابتداي شكل‌گيري مترو در تهران نيست.

کد خبر 344844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha