دبیر اجرایی اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از برآورد حضور بیش از ۵۰۰ هزار نفر در این اجتماع تا ساعت ۱۸ خبر داد.

امام رضایی

به گزارش همشهری آنلاین، عباس حیدری، دبیر اجرایی اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، با اعلام اینکه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها، ساعت ۱۶ امروز- جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- از میدان حضرت ولیعصر (عج) آغاز شد، گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته از زمان آغاز این مراسم تا ساعت ۱۸ به صورت میانگین بیش از ۵۰۰ هزار نفر در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها حضور یافته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد جمعیت حاضر نسبت به اجتماع سال گذشته رشد سه برابری را نشان می‌دهد. شرایط حاکی است پس از اقامه نماز مغرب و عشاء تعداد حاضران افزایش یافته است.

حیدری همچنین تصریح کرد: از زمان اذان مغرب تا ۳۰ دقیقه اجرای برنامه ها در استیج‌های پیش‌بینی شده در طول مسیر متوقف شد و مجدداً پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، برنامه‌ها از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه مسیر جانمایی موکب‌ها و استیج‌ها شرقی- غربی است، تصریح کرد: چندین نقطه در محور شمالی- جنوبی مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها برای اقامه نماز در نظر گرفته شده بود.

دبیر اجرایی اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها با اشاره به خدمات‌رسانی بیش از ۴۰۰ موکب به شهروندان در طول مسیر، گفت: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی و ساعت خدمات‌رسانی وسایل حمل و نقل عمومی، برنامه بر اساس پیش‌بینی‌ها ساعت ۲۲ به پایان خواهد رسید تا مردم برای بازگشت دچار مشکل نشوند.

کد خبر 852672
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha