دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۵
۰ نفر

گروه حوادث: « چه طوری می‌شود باور کرد، افسر پلیسی که قرار است جان من و خانواده‌ام را در برابر جنایتکاران حفظ کند، خودش چنین جنایتکار مخوفی باشد، 6 نفر کشته شده‌اند و یک نفر دارد می‌میرد.»

این‌ها را دیوید فرانز، همسایه خانه‌ای دوبلکسی که در آن افسر پلیس آمریکا  6 نفر را به قتل رسانده است، می‌گوید.

در این جنایت خونین که ساعت 3 نیمه شب یکشنبه گذشته در کراندون ایالت ویسکانسن رخ داد افسر جوان با انگیزه‌ای نامشخص به سوی چند دوست جوانش که برای شرکت در یک جشن شبانه در این خانه گرد آمده بودند آتش گشود و 6 نفر از آنها را از پای درآورد، در این حادثه یک جوان دیگر نیز به شدت زخمی شد که هم اکنون در بیمارستان بستری است، اما حال وی به شدت وخیم اعلام شده  است.

لحظاتی بعد از این جنایت، مأموران گروه ضربت پلیس به سرعت محل جنایت را به محاصره درآورده و مرد تیرانداز را به ضرب گلوله از پای درآوردند.

به گزارش بی‌بی سی، در حالی که وقوع این جنایت دردناک مردم شهر کروندون در شمال ایالت ویسکانسن را به شدت وحشتزده کرده است، تحقیقات برای یافتن انگیزه شلیک‌های مرگبار افسر پلیس آغاز شده است.

بنا بر نخستین بررسی‌ها، جوان شلیک‌کننده 30 ساله و در استخدام دفتر کلانتری فارست کاونتی بوده است.

در همین حال برخی از گزارش‌ها حاکی از آن است که جوان تیرانداز بعد از مشاجره با دختر مورد علاقه‌اش اقدام به تیراندازی به سمت وی و دوستانش کرده که بر اثر آن این دختر 14 ساله و 5 جوان دیگر در دم جان باختند و یکی دیگراز میهمانان به شدت مجروح شد که در حال حاضر در بیمارستان ویسکانسن بستری است.

2 نفر از قربانیان دانش آموز دبیرستانی بوده‌اند و 4 نفر دیگر به تازگی از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده بودند.

در همین حال مادر دختر 14 ساله‌ به نام لیندسی استال که در این جنایت از پای درآمده است، در نخستین اظهارات به خبرنگاران گفت که دخترش قربانی یک حسادت عاشقانه شده است.

« کسی من را  از این خواب وحشتناک بیدار کند، دخترم تنها 14 سال داشت، خیلی زود بود که بمیرد، اما او قربانی حسودی یک جوان بی‌رحم شد».

این را مادر لیندسی می‌گوید، اما وی درباره اینکه آیا ضارب با دختر وی در ارتباط بوده جوابی نمی‌دهد.

جان دنی، رئیس پلیس منطقه کراندون می‌گوید، این موضوع باید به وسیله بخش تحقیقات جنایی ایالتی بررسی شود، چرا که مرد جوان یک افسر پلیس بود.

کد خبر 33526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز