چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۹
۰ نفر

ماجرای آزار و اذیت و قتل دختر بچه 9 ساله‌ آمریکایی، توسط پدر خوانده‌اش و دوست وی، مردم شهر کاسویل آمریکا را به شدت بهت زده کرده است

در این جنایت  2 متهم پس از قتل کودک، جسد وی را در  سراشیبی کوهستانی رها کردند.

به گزارش آسوشیتدپرس، در نخستین جلسه بازجویی از این 2 متهم که روز گذشته برگزار شد، « قاضی ویکتورهید» در کیفرخواست خود در تشریح اتهامات این متهمان گفت:«دیوید اسپیرز» 25 ساله که پدرناتنی کودک 9 ساله است، در جنایتی فجیع با همدستی یکی از دوستانش به نام کریس کولینگز 32 ساله، این کودک را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس او را به قتل رسانده‌اند.

 این نخستین حضور این 2 متهم در جلسه دادگاه از هنگام دستگیری آن‌ها در جمعه گذشته است.ماجرای این جنایت زمانی فاش شد  که یکی از مأموران پلیس، هنگام‌ گشتزنی در کوهستان‌های اطراف منطقه کاسویل، جسد دختر بچه را پیدا کرده و در این هنگام بود که کولینگز در تماس  با پلیس به ارتکاب این جنایت به همراه پدر خوانده کودک اعتراف کرد.

با این تماس بود که دیوید اسپیرز نیز دستگیر شده و روز بعد به‌ارتکاب این جنایت وحشتناک اعتراف کرد. اسپیرز و کولینگ روز گذشته در حالی وارد جلسه دادگاه شدند که به شدت تحت محافظت قرار داشتند و دست و پایشان با زنجیر بسته شده بود.

 بنا به گزارش‌ها اگر اتهام قتل کودک به اثبات برسد، متهمان به مرگ یا حداقل حبس ابد محکوم خواهند شد، اما «جونی کوکس» بازپرس جنایی منطقه گفت که او هنوز درباره این‌که برای متهمان کیفرخواست مرگ یا حبس ابد بخواهد به نتیجه‌ای نرسیده است.

او ا فزود: هنوز مشخص نشده کدام یک از متهمان «رو آن» را به قتل رسانده‌، اما تنها چیزی که مشخص است اینکه این دختر، نیمه شب دوم نوامبر یا بامداد سوم نوامبر در حالی که مادرش در بیمارستانی در آن نزدیکی، مشغول کار بود، ربوده شده و پس از آزار و اذیت جنسی به قتل رسیده است.

وی گفت: در تحقیقات اولیه، کولینگز( دوست پدر خوانده کودک) مدعی شده است که به تنهایی روآن را از خانه دزدیده و بعد از انتقال او به خانه‌ای متروکه به همراه پدر خوانده‌اش  وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس به قتل رسانده‌اند، در این بازجویی‌ها پدر خوانده  مقتول نیز اعتراف کرده که او خودش رو آن را خفه کرده است، اما تا رسیدن نتایج مربوط به دی ان‌ای باید منتظر ماند و آن وقت است که واقعیت به درستی روشن خواهد شد.

این در حالی است که مردم شهر قصد دارند در مراسمی باشکوه که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، روآن را در گورستان محلی به خاک بسپارند.

کد خبر 36643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز