همشهری آنلاین: جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: توانمندی های دفاعی ما اجازه هرگونه اقدام از سوی دشمنان را سلب می کند.

پدافند

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) این مطلب را امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد روز دوشنبه درجمع كاركنان این قرارگاه هوایی عنوان كرد.

وی ادامه داد: این قرارگاه به لحاظ توانایی رزم و دفاع درآمادگی كامل به سر می برد و تجهیزات متنوع و بومی راداری، موشكی، توپخانه ای و شنود الكترونیكی دراختیارافسران جوان و آموزش دیده قرار دارد تا با تمام توان از امنیت آسمان كشور پاسداری كنند.
جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اضافه كرد، پدافند هوایی بنا بر فرمان فرماندهی معظم كل دراولویت دفاع از كشور قراردارد و این تدبیر مسولیت همه ما را درتمكین از فرمان ایشان برای حراست از آسمان كشور بیشتر می كند.

امیرسرتیپ صباحی فرد با اشاره به دستآوردهای این قرارگاه افزود: توانمندی های دفاعی ما اجازه هر گونه اقدام از سوی دشمنان را سلب می كند و مجموعه قرارگاه پدافند هوایی با استفاده از شبكه دیده بانی بصری، رادارهای ثابت و تاكتیكی، سامانه های جمع آوری اطلاعات سیگنالی به صورت مداوم آسمان كشور را مراقبت می كند.

 

کد خبر 333331

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha