سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: بایر لورکوزن برنده‌ بزرگ پیکارهای هفته ۳۰ بوندس‌لیگا بود. این تیم با پیروزی بر فرانکفورت توانست به رده سوم جدول ارتقا یابد. هوفن‌هایم، هانوفر، دارمشتات، برمن و آگسبورگ دیگر تیم‌های موفق بودند.

Bayer
  • هانوفر ۲ - بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

تیم بحران‌زده هانوفر سرانجام در هفته ۳۰ بوندس‌لیگا توانست طعم پیروزی را بچشد. سرخ‌پوش‌های هانوفر که در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برند توانستند با نتیجه ۲ بر صفر بر بوروسیا مونشن‌گلادباخ پیروز شوند. گل‌های هانوفر را آنتون در دقیقه ۴۹ و زوبیئش در دقیقه ۶۰ به ثمر رساندند.

  • بایر لورکوزن ۳ - آینتراخت فرانکفورت صفر

تیم بایر لورکوزن که در فصل جاری خوش درخشیده، برنده‌ بزرگ پیکارهای هفته سی‌ام بود. لورکوزنی‌ها در خانه خود با نتیجه ۳ بر صفر از سد مهمان خود، آینتراخت فرانکفورت گذشتند و با توجه به ناکامی هم‌زمان هرتا برلین و بوروسیا مونشن‌گلادباخ توانستند به رده‌ سوم جدول ارتقا یابند.

لورکوزنی‌ها اگر چه در نیمه نخست تیم برتر میدان بودند، اما در استفاده از فرصت‌های خود ضعیف عمل کردند. نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت. در اواسط نیمه دوم بود که لورکوزن با ورود بازیکنانی تازه‌نفس جانی تازه گرفت و توانست در بیست دقیقه پایانی بازی سه بار دورازه فرانکفورت را باز کند. گل‌های لورکوزن را کامپل (دقیقه ۷۰)، براند (دقیقه ۷۶) و بالعربی (دقیقه ۹۰) به ثمر رساندند.

  • هوفن‌هایم ۲ - هرتا برلین یک

هوفن‌هایم نیز از تیم‌های موفق هفته ۳۰ بوندس‌لیگا بود. آبی‌پوش‌های هوفن‌هایم با نتیجه ۲ بر یک مهمان پرقدرت خود، هرتا برلین را شکست داده و با کسب سه امتیاز توانستند فاصله خود با رده‌های پایین جدول را بیشتر کنند. گل پیروزی هوفن‌هایم را "مارک اوت" در دقیقه ۸۵ بازی به ثمر رساند.

  • وردر برمن ۳ - ولفسبورگ ۲

تیم ولفسبورگ که در این هفته با شکست از رئال مادرید از رقابت‌های لیگ قهرمانان خداحافظی کرده بود، هفته ۳۰ بوندس‌لیگا را نیز با ناکامی پشت سر گذاشت. "گرگ‌های" ولفسبورگ که مهمان سبزپوش‌های وردر برمن بودند، با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خوردند. کلودیو پیزارو، مهاجم کارکشته برمن از چهره‌های موفق این دیدار بود و توانست با زدن یک گل، شمار گل‌های خود در بوندس‌لیگا را به ۱۰۲ برساند.

  • آگسبورگ یک - اشتوتگارت صفر

یکی از پیکارهای پرهیجان هفته میان تیم‌های آگسبورگ و اشتوتگارت برگزار شد که خطر سقوط به لیگ دسته اول آنها را تهدید می‌کند. آگسبورگی‌ها توانستند این مصاف را با پیروزی یک بر صفر به سود خود به پایان ببرند و سه امتیاز هم کسب کنند. تک‌گل این دیدار را فینبوگاسون در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.

  • دارمشتات ۲ - اینگولشتات صفر

دارمشتات هم از جمله تیم‌های موفق هفته سی‌ام بود. بازیکنان دارمشتات که میزبان اینگولشتات بودند، چهره‌ای کارآ از خود نشان داده و مهمان خود را ۲ بر صفر مغلوب کردند. گل‌های دارمشتات را راوش و واگنر در دقایق ۵۱ و ۸۵ به ثمر رساندند تا این تیم جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کند.

  • بايرن مونيخ ۳ - شالكه صفر

در ديگر ديدار هفته تيم صدرنشين بايرن مونيخ با سه گل از سد شالكه گذشت. گل‌هاي اول و دوم اين تيم را لواندوفسكي در دقايق 54 و 65 و گل سوم را آرتورو ويدال در دقيقه 73 وارد دروازه شالكه كردند تا اين تيم با 78 امتياز و 10 امتياز اختلاف نسبت به بوروسيا دورتموند، به تنهايي در صدر جدول يكه‌تازي كند.

  • ديدارهاي باقيمانده

پیکارهای هفته ۳۰ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با انجام دو دیدار پایان يافت که طی آن بوروسیا دورتموند میهمان خود، هامبورگ را به سه گل از پيش رو برداشت و ماینتس در خانه خود با نتيجه دو بر سه مقابل اف ث کلن شكست خورد.

 

کد خبر 331086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha