نخستین همایش بین‌المللی ارتباطات و شهرگردی هنری با ۶ هدف مشخص برگزار می‌شود.

اين خبر را شهرام گيل‌آبادي، رئيس مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران روز گذشته در نشست خبري كه به مناسبت همين همايش برگزار شد، اعلام كرد. به گفته وي شناخت وضع موجود و تقويت فعاليت گردشگري، معرفي و شناخت راهكارهاي مناسب براي توسعه گردشگري هنري در شهر تهران، ترويج و گسترش مفاهيم نظري و كاربردي در زمينه ايجاد و توسعه گردشگري هنري در صنعت گردشگري، تبيين نقش ارتباطات شهري در توسعه هنري شهري، جلب توجه سازمان‌ها، نهادها و مراكز دولتي و خصوصي در سطوح ملي و فرايند آموزش و تعامل در زمينه گردشگري هنري و همچنين شناسايي چالش‌هاي پيش‌رو در شهرگردي هنري و ايجاد مدل‌هاي كاربردي و تخصصي در رفع آن 6هدف تبيين‌شده براي اين همايش هستند.

گيل‌آبادي با بيان اينكه اين همايش از 3 واژه ارتباطات، هنر و گردشگري كه هركدام بار معنايي مجزايي دارند، بهره گرفته است، گفت: در دنيا و فضاي ارتباطي قرارداريم كه براي توسعه بايد از نظريات توسعه ارتباطات و ارتباطات توسعه استفاده بهينه داشته باشيم. به گفته وي با توجه به ورود شهرداري تهران به منطقه12و اجراي طرح انضباط شهري در حوزه كاهش آسيب‌هاي اجتماعي قرار است در كنار اين طرح اجتماعي، موضوع شهرگردي براي بازگشت به زندگي به نگين پايتخت دنبال شود.

گيل‌آبادي با بيان اينكه سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌هاي زيادي براي حضور و مشاركت در اين همايش اعلام آمادگي كرده‌اند، گفت: تاكنون 255چكيده مقاله به دبيرخانه همايش ارسال شده است كه با بررسي‌هاي انجام شده توسط هيأت داوران 154مقاله مرتبط با موضوع همايش انتخاب شده است. پنل‌هاي علمي اين همايش روز 13دي‌ماه در مجموعه نگارستان شهر بوستان گفت‌‌وگو برگزار مي‌شود.

کد خبر 319606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha