چهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
۰ نفر

۳ روز پس از رانش مرگبار زمین در جنوب چین و مدفون شدن ده‌ها ساختمان در میان گل و لای، جوانی ۱۹ساله زنده از زیر آوار بیرون کشیده شد.

رانش زمین

اوايل روز يكشنبه رانش زمين در يك منطقه صنعتي در شهر «شنژن» 33ساختمان را زير گل و لاي مدفون كرد. هر چند نيروهاي امدادي در كاوش‌هاي ابتدايي توانستد جسد يك قرباني را اززير گل و لاي بيرون بكشند اما از بقيه 76نفري كه گفته مي‌شد زير آوار گل و لاي مدفون شده‌اند خبري نبود.

جست‌وجوها ادامه داشت و درحالي‌كه بيم آن مي‌رفت تمامي 76ناپديد شده اين حادثه جانشان را از دست داده باشند، صبح ديروز به وقت محلي، جست‌وجوگران توانستند جواني 19ساله را كه پس از 3روز مدفون شدن در گل و خاك، به طرز معجزه‌آسايي زنده مانده بود، از زير آوار بيرون بكشند.

اين جوان 19ساله كه تيان زمينگ نام دارد، هنگام نجات به جست‌وجوگران گفت كه در اطراف او، افراد ديگري هم گرفتار شده‌ بودند كه جست‌وجوگران در ادامه توانستند جسد بي‌جان مردي را از آنجا بيرون بكشند. هر چند تيان از اين حادثه جان سالم به در برد اما احتمالا يك پايش را به‌خاطر صدمه زيادي كه ديده از دست خواهد داد. تلاش‌ها براي يافتن بقيه ناپديد‌شدگان ادامه دارد.

کد خبر 319186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha