همشهری آنلاین: هنوز چند روزی از اظهارات اخیر رییس جمهور در مشهد در حمایت از طرح تحول سلامت و اطمینان به مردم از ادامه این طرح، نگذشته است که وزیر بهداشت هم بر عزم جدی رییس جمهور به منظور ادامه طرح تحول نظام سلامت، تاکید کرد.

وزیربهداشت در تویسرکان

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از وبدا، سيد حسن هاشمي  در حاشیه مراسم آغاز ساخت کلینیک ویژه تخصصی بیمارستان ولیعصر (عج) شهرستان تویسرکان گفت: رييس جمهور، بارها این نکته را اعلام کرده‌ است و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز مسیری را دنبال می‌کند که رییس جمهور تعیین می‌کند و لازم است تا از دولت و مجلس به دلیل حمایت‌های خود از طرح تحول نظام سلامت، با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، تشکر و قدردانی کنم.

به گزارش همشهري آنلاين،رییس جمهورهم، چندروزقبل، در حاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ص) در مشهد گفت: طرح تحول نظام سلامت،یکی از افتخارات دولت یازدهم است و با وجود تنگناهای مالی موجود تلاش می‌کنیم كه این طرح با قدرت ادامه یابد.

در عين حال، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی ،هم به وبدا گفت :بهترین قضاوت کنندگان ،برای موفقیت‌های طرح تحول سلامت، مردم هستند.

دکتر محمد مهدي مفتح گفت: در حال حاضر بیماران، در بیمارستان های دولتی ، نگرانی مالی ندارند و به عنوان نماینده مردم در مجلس، از زحمات دکتر هاشمی و مجموعه وزارت بهداشت قدردانی می‌کنم.

مفتح با اشاره به نو بودن طرح تحول نظام سلامت، افزود: مسلما باید همزمان با اجرای این طرح، برخی اصلاحات نیز انجام شود و ما نباید وضعیت بهداشتی و درمانی 3 سال پیش را فراموش کنیم چرا که مردم مشکلات بسیار زیادی داشتند.

وی افزود: ممکن است طرح تحول نظام سلامت نقایصی داشته باشد که لازم است بتدریج اصلاح شود،اما نباید زحمات وزارت بهداشت و دکتر هاشمی، دولت یازدهم و حمایت‌های مجلس را نادیده گرفت و در مجموع، مردم رضایت مناسبی از اجرای این طرح دارند.

در عين حال، چندروز قبل، بهزاد نجفی، کارشناس مطالعات اقتصاد سلامت وزارت بهداشت ،بر لزوم افزایش منابع طرح تحول سلامت برای سال‌های آتی تاکید کرد.

کد خبر 318449

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha