مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
۱ نفر

نمایشگاه کتاب سال 1403 از تاریخ 19 تا 29 اردیبهشت در محل مصلی امام خمینی تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه کتاب دانشگاهی نیز هم زمان در راهروهای مجزایی که برای نمایشگاه کتاب پزشکی ایجاد شده است، در حال برگزاری است.

image-20240514095818-1.jpeg

این رویداد که به عنوان یکی از مهم‌ترین اجتماعات علمی و فرهنگی در حوزه کتاب شناخته می‌شود، فرصتی استثنایی را برای پزشکان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان به علم پزشکی فراهم می‌آورد تا از آخرین دستاوردهای علمی و انتشارات تخصصی دانشگاهی و پزشکی آگاه شوند. علاقمندان میتوانند هم با حضور در نمایشگاه کتاب و هم با استفاده از نمایشگاه مجازی کتاب 1403، عناوین مورد نیاز خود را تهیه کنند.

برای اطلاع از کتاب ها، نحوه گرفتن بن کتاب و تمامی جزییات آن میتوانید به سایت نمایشگاه بین المللی کتاب 1403 مراجعه کنید. البته برای خرید کتاب پزشکی از نمایشگاه کتاب باید به سایت مربوط به نمایشگاه مجازی مراجعه کنید.

معرفی بهترین کتاب های پزشکی نمایشگاه کتاب 1403

1 - کتاب طب سوزنی طب سوزنی | دستیار در تشخیص افتراقی

کتاب طب سوزنی دستیار در تشخیص افتراقی ترجمه فارسی کتاب Acupuncture an Aid to Differential Diagnosis است. در مبحث اول این کتاب یعنی ۲۶ صفحه ی اول مروری کوتاه بر ساختار و ارکان اصلی طب چینی داشته ایم. این بخش فقط برای یادآوری مفاهیم تدوین شده است. این صفحات با پس زمینه ی طرح دار از بدنه ی اصلی کتاب متمایز شده است. در بخش دوم قسمت بالای هر صفحه از عنوان تشخیص افتراقی، طیف وسیعی از اختلالات یا ناراحتی های پزشکی رایج به ترتیب الفبا لاتین درج شده است. اگر نتوانستید اختلال مورد نظر را پیدا کنید، بهتر است که به فهرست مطالب کتاب مراجعه کنید. تقسیم بندی این کتاب عمدتا بر اساس اختلالات در طب چینی طبقه بندی شده است. نکته ی قابل توجه در مورد این کتاب این است که در بخش تشخیص افتراقی، در صفخات سمت راست، افتراق بر اساس پزشکی غربی و در سمت چپ افتراق بر اساس طب چینی مشاهده میشود. برای آشنایی بیشتر و خرید کتاب های طب سوزنی میتوانید به سایت نشر اشراقیه مراجعه کنید.

2 - کتاب بافت شناسی جان کوئیرا 2024

کتاب های جدید پزشکی در نمایشگاه کتاب 1403

جدیدترین ویرایش از کتاب جان کوئیرا در سال 1403 توسط انتشارات آرتین طب و ترجمه اساتید دانشگاه های پزشکی کشور به چاپ رسیده است. ویرایش جدید کتاب بافت شناسی جان کوئیرا دکتر ملیحه نوبخت به صورت تمام رنگی و در قطع وزیری با جلد شومیز و هارد کاور به چاپ رسیده است. ویرایش جدید این کتاب تفاوت چندانی با ویرایش قبلی نداشته است منتها با به روز شدن رفرنس، عملا رفرنس آزمون علوم پایه نیز برای سال های آتی از این ویرایش جدید خواهد بود. برای تهیه این کتاب میتوانید از طریق سایت نشر اشراقیه هم اقدام به خرید کتاب با تخفیف ویژه نمایشگاهی کنید.

3 - کتاب تکنسین داروخانه (دارویار)

موسسات زیادی کلاس های متعددی در رابطه با آموزش تکنسین و کادر داروخانه برگزار میکنند. در خیلی از این موسسات جزواتی از اساتید به عنوان مطالب کلاس ارائه میشود اما یکی از بهترین کتاب ها برای آشنایی با تمامی موارد مربوط به دارخانه، همین کتاب تکنسین داروخانه (دارویار) است . با توجه به این که داروخانه یک مکان علمی و تکمیل کننده کار پزشک است، کادر دارویی مستقر در داروخانه باید از اطلاعات لازم در این زمینه برخوردار باشند. در کتاب تکنسین داروخانه، تمامی اصول مرتبط با داروخانه به شما عزیزان ارائه می‌شود.

4 – کتاب افکارتان را سم زدایی کنید

کتاب های جدید پزشکی در نمایشگاه کتاب 1403

این کتاب ترجمه فارسی از کتاب دیتاکس یور مایند است که در سال ۱۴۰۲ توسط انتشارات اشراقیه و بابازاده به همت و تلاش مترجم مرتضی اشتری به چاپ رسیده است. الگوهای افکار سمی انرژی شما را از بین می برد، انگیزه شما را از بین می برد و آرامش شما را بر هم می زند. خبر خوب این است که شما می توانید نه تنها طرز فکر خود را تغییر دهید، بلکه نحوه اتصال مغز خود را نیز تغییر دهید. آندریا بونیور، روانشناس بالینی در کتاب DETOX YOUR MIND، از تکنیک هایی از درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد (ACT)، درمان شناختی رفتاری و ذهن آگاهی استفاده می کند تا به شما بیاموزد که افکار و بدن خود را به روشی کاملاً متفاوت درک کنید. با این کتاب شما میتوانید برای همیشه با خودگویی های منفی حداحافظی کنید و دنیایی که همیشه در جستجوی آن بودید را کشف کنید. در این کتاب نویسنده برای هر یک از ۱۰ تله ذهنی، از آخرین تحقیقات در روانشناسی و علوم اعصاب استفاده می کند تا به شما کمک کند افکار خرابکارانه خود را از بین ببرید و بر آن غلبه کنید و عادت جدیدی را برای تمرین با مراحل خاص و عملی ارائه می دهد. افکار منفی هرگز به طور کامل از بین نخواهند رفت، اما با این کتاب، یاد خواهید گرفت که چگونه آنها را تحت الشعاع قرار دهید، سلامت روانی و عاطفی خود را بهبود بخشید و زندگی خود را تغییر دهید.

کتاب های بسیاری در نمایشگاه کتاب 1403 برای اولین بار توسط انتشارات های مختلفی به چاپ رسیده اند که ما در این مقاله چند عنوان را به شما معرفی کرده ایم. توصیه میکنیم برای این منظور به سایت نمایشگاه مجازی مراجعه کنید و بر اساس سال چاپ کتاب های مربوطه را طبقه بندی کنید. بیش از 100 عنوان کتاب جدید در حوزه پزشکی و روان شناسی و ... در سال 1403 به چاپ رسیده است که شما عزیزان میتوانید این کتب را هم با مراجعه به نمایشگاه کتاب در مصلی تهران تهیه کرده و هم این عناوین را از طریق سایت نمایشگاه کتاب 1403 به صورت غیر حضوری تهیه کنید.

کد خبر 851821

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha