چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران در جریان سفر به نجف و کربلا و بازید از خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تهران به زائران اربعین، با آیت‌الله سیستانی دیدار و در خصوص خدمات ارائه شده در این ایام و مسائل جهان اسلام گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، آیت‌الله سید علی سیستانی در دیدار با شهردار تهران ضمن تقدیر از شهرداری تهران برای برپایی هر چه بهتر مراسم عزاداری اربعین حسینی، گفت: باید در کار کربلا و نجف اهتمام لازم صورت گیرد. من هر روز همه ایرانی‌های دست‌اندرکار را دعا می‌کنم.

این مرجع تقلید افزود: گرایشات دینی مردم و برقراری نظام اسلامی در ایران باعث ایجاد امنیت شده و حکومت کشور را ابقا کرده و موجب ثبات دیگر کشورها نیز شده است. این در حالی است که استکبار توجه زیادی به خاورمیانه به‌ ویژه عراق و سوریه دارد، مسئله عراق مسئله جهان اسلام و موضوعی بین‌المللی است؛ ما باید اول ثبات سیاسی داشته باشیم و تمام مسلمین با هم متحد باشند.

آیت‌الله سیستانی با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با شیعیان، تاکید کرد: هر روز عنوان جدیدی درست می‌کنند، یک روز طالبان درست می‌کنند، یک روز داعش و این روند ادامه دارد. هدف اینها نابودی عراق و سوریه است که باید تلاش کنیم این توطئه‌ها خنثی شود.

در ابتدای این دیدار، دکتر قالیباف شهردار تهران نیز گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های خدمات شهری، فرهنگی، حمل و نقل و درمانی پایتخت ارائه کرد.

کد خبر 315841

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha