چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
۰ نفر

مردی که ۲ سال پیش پدر و مادرش را به قتل رسانده بود، این بار به جرم قتل یک پیرزن و سرقت طلاهای او دستگیر شد.

اين مرد 29ساله كه جعفر نام دارد، در سال 92 و به‌دنبال يك درگيري پدر و مادرش را در يكي از مناطق اطراف نيشابور به قتل رساند و همان زمان از سوي پليس دستگير شد. اما درحالي‌كه رسيدگي به پرونده‌اش در دادسرا شروع شده بود، خواهرش به‌عنوان ولي دم قربانيان، اعلام گذشت كرد و به اين ترتيب جعفر از مجازات قصاص گريخت و مدتي بعد از زندان آزاد شد.

چند‌ماه از آزادي جعفر از زندان گذشته بود كه او با زن 20ساله‌اي به نام مهسا آشنا شد. مهسا به‌تازگي از همسرش جدا شده بود و از آنجا كه مشكلات مالي زيادي داشت به پيشنهاد ازدواج جعفر جواب مثبت داد و آنها به عقد موقت هم درآمدند. زندگي مشترك اين زوج در خانه‌اي در روستايي حوالي نيشابور شروع شد تا اينكه جعفر به همسرش پيشنهاد داد براي به‌دست آوردن پول دست به سرقت بزنند. نقشه جعفر سرقت از پيرزن‌ها بود و در اين ميان مهسا مي‌بايست پس از آشنايي با پيرزن‌ها، آنها را به بهانه‌اي به خانه‌شان بكشاند و بعد از بيهوش كردنشان، طلاهاي آنها را سرقت كنند.

چند روز پيش مهسا با حضور در مراسمي با زن سالخورده‌اي طرح دوستي ريخت. پيرزن به‌دنبال دختري مناسب براي ازدواج با پسرش مي‌گشت و مهسا گفت كه خواهرش گزينه خوبي براي ازدواج است. به اين ترتيب پيرزن را دعوت كرد كه براي ديدن خواهرش به خانه آنها برود و پيرزن نيز قبول كرد. وقتي آنها وارد خانه‌ شدند، مهسا شربت مسموم تهيه كرد اما پيرزن ديابت داشت و گفت كه نمي‌تواند شربت بخورد. زن جوان كه در اجراي نقشه‌اش با بن‌بست روبه‌رو شده بود، با شوهرش تماس گرفت و گفت كه پيرزن حاضر به نوشيدن شربت مسموم نيست.

لحظاتي بعد جعفر خودش را به خانه رساند و وقتي چشمش به طلاهاي پيرزن افتاد، او را به قتل رساند و همه طلاهايش را دزديد. سپس جسد وي را به بيابان‌هاي اطراف نيشابور برد و داخل گودالي انداخت و به خانه برگشت. طولي نكشيد كه خانواده پيرزن كه از غيبت او نگران شده بودند، ماجرا را به پليس اطلاع دادند و همزمان شروع به جست‌وجو براي يافتن ردي از وي كردند. با پيدا شدن چادر پيرزن در بيابان، جست‌وجوها ادامه يافت تا اينكه جسد او نيز پيدا شد.

در ادامه تيمي از كارآگاهان جنايي وارد عمل شدند و در بررسي‌هاي تخصصي متوجه شدند كه مقتول آخرين بار همراه زني به نام مهسا ديده شده بود. با دستگيري مهسا و اعتراف او به جنايت، همسر وي نيز دستگير و راز اين جنايت برملا شد. سرهنگ حسيني، رئيس پليس شهرستان نيشابور با بيان اين خبر گفت: پس از اعتراف متهمان به قتل پيرزن، هر دوي آنها راهي بازداشتگاه شدند و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 311252

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha