۲ قاتل مخوف که پس از قتل چندین زن و مرد در جاده‌ای روستایی حوالی زاهدان به دام پلیس افتاده‌اند، اسرار تازه‌ای از جزئیات جنایت‌هایشان فاش کردند.

 متهمان اعتراف كردند كه علاوه بر قتل زنان و مرداني كه براي تفريح به اين جاده روستايي مي‌رفتند، بعضي اوقات طعمه‌هايشان را با ترفندهاي مختلف ازجمله فروش مواد‌مخدر به اين محل مي‌كشاندند و به قتل مي‌رساندند.هرچند هنوز مشخص نيست كه اعضاي اين باند دقيقا چند نفر را به قتل رسانده‌اند اما به گفته حجت‌الاسلام حميدي،

رئيس دادگستري استان سيستان و بلوچستان «تا حالا جسد چند زن و مرد كه توسط اين باند به قتل رسيده‌اند، پيدا شده و متهمان دستگير شده نيز به قتل اين عده اعتراف كرده‌اند اما تحقيقات براي كشف راز ديگر جنايات آنها و همچنين شناسايي و دستگيري همدستانشان ادامه دارد.» راز جنايات مخوف اين باند اوايل امسال كشف شد. در آن زمان مأموران پليس سرگرم تحقيق روي پرونده ناپديدشدن دختر جواني بودند كه به‌صورت اتفاقي جسدي را در اطراف زاهدان پيدا كردند.

اين جسد در نزديكي جاده‌اي روستايي كه زاهدان را به روستاي چشمه‌زيارت وصل مي‌كرد، پيدا شد. رئيس دادگستري سيستان و بلوچستان در گفت‌وگو با همشهري مي‌گويد: «اين جاده بسيار كم‌تردد و خلوت است و پس از پيدا شدن نخستين جسد، مأموران توانستند در بررسي اين منطقه اجساد ديگري هم كشف كنند.»

اجساد كشف‌شده متعلق به زنان و مرداني بود كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بودند. بعضي از آنها در بيابان دفن شده اما بخشي از جسد از زير خاك بيرون آمده بود و برخي ديگر نيز بدون اينكه دفن شوند، رها شده‌ بودند. اما نكته مهم اين بود كه تمامي اجساد در محدوده‌اي مشخص، خلوت و بسيار كم‌تردد رها شده بودند و طبق بررسي‌هاي پزشكي قانوني، از مرگ برخي از آنها حتي حدود 6‌ماه مي‌گذشت.

پيدا شدن اجساد، فرضيه اينكه عاملان اين جنايت‌ها به‌صورت سريالي دست به قتل زنان و مردان مي‌زنند را پيش روي پليس قرار داد. تيم‌هاي ويژه‌اي از كارآگاهان زيرنظر دادستان زاهدان و بازپرس پرونده وارد عمل شدند و تحقيقات براي شناسايي و دستگيري قاتلان سريالي آغاز شد.

در بررسي‌هاي اوليه مشخص شد كه برخي از قربانيان، افرادي بودند كه هنگام عبور از جاده روستايي گرفتار جانيان شده بودند. مأموران متوجه شدند كه قاتلان سريالي با پرسه‌زدن در اين جاده، زنان و مرداني را كه درحال عبور از آنجا بودند يا براي تفريح به اين منطقه رفته بودند، شناسايي كرده و با حمله به آنها، مرد را به قتل رسانده و پس از آزار و اذيت زن، او را نيز با ضربات چاقو قرباني مي‌كردند. در اين ميان مشخص شد كه برخي مردان توانسته بودند از هجوم قاتلان سريالي جان سالم به در ببرند و فرار كنند. اين افراد تحت بازجويي قرار گرفتند و با اطلاعات به‌دست آمده از آنها و انجام بررسي‌هاي تخصصي، سرانجام ردپايي از 2جوان 34 و 35ساله در اين جنايت‌ها به‌دست آمد.

  • فيلم‌هاي هولناك

مخفيگاه 2مرد جنايتكار شناسايي شد و آنها در عمليات ضربتي پليس دستگير شدند. هر چند متهمان در بازجويي‌هاي انجام شده مدعي بودند كه بي‌گناهند اما در بررسي گوشي‌هاي تلفن همراه آنها، فيلم‌هايي كشف شد كه راز جناياتشان را برملا كرد.
حجت‌الاسلام حميدي مي‌گويد: «قاتلان سريالي هنگام آزار و اذيت برخي قربانيانشان از آنها فيلم گرفته بودند. آنها حتي فيلم‌ها و عكس‌هايي از اجساد افرادي كه به قتل رسانده بودند را داخل گوشي‌شان نگه مي‌داشتند كه با كشف اين فيلم‌‌ها و عكس‌ها، چاره‌اي جز بيان حقيقت نديدند.»

  • قتل سر قرار

2قاتل سريالي اعتراف كردند كه بيشتر قربانيانشان افرادي بودند كه به مواد‌مخدر اعتياد داشتند. به گفته رئيس‌كل دادگستري سيستان و بلوچستان، «اعضاي اين باند بيشتر قربانيانشان را از قبل شناسايي مي‌كردند. آنها پس از شناسايي زنان و مرداني كه به‌دنبال مواد‌مخدر بودند، به بهانه فروش مواد آنها را به جاده روستايي مي‌كشاندند و به قتل مي‌رساندند. همه قربانيان اين باند، دختران فراري يا زنان معتاد نيستند و آنها برخي قربانيانشان را هم با ترفندهاي ديگري به محل جنايت مي‌كشاندند و قرباني مي‌كردند. در اين ميان اگر طعمه‌شان زن يا دختر بود، او را مورد آزار و اذيت نيز قرار مي‌دادند.»

براساس اين گزارش، 2قاتل دستگيرشده اعتراف كرده‌‌اند كه جنايت‌هايشان را از اوايل سال93 آغاز كردند و تا قبل از دستگيري، چندين زن و مرد را با اين شگرد به قتل رساندند كه تعداد زنان قرباني بيشتر از مردان بوده است. با اعترافات هولناك آنها، تحقيقات براي دستگيري همدستانشان و همچنين شناسايي تمامي قربانيانشان ادامه دارد.

کد خبر 310855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha