همشهری آنلاین: رقابت‌های بین‌المللی کیک‌بوکسینگ با برتری نمایندگان ایران، غیبت یک خارجی و ثبت تنها یک پیروزی برای مهمانان خارجی به پایان رسید.

Kickboxing

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های رزمی، این مسابقات عصر جمعه 22 خرداد ماه با استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان به رشته‌های رزمی، به خصوص دوستداران مبارزات رینگی و در حضور محمود رشیدی، رئیس فدراسیون در سالن هندبال مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد. قرار بود هفت مبارزه برگزار شود که به دلیل غیبت "لاسیو هولیک"، تنها شش مبارزه برگزار شد.

حجت درویش، نماینده وزن 65- کیلوگرم کشورمان در سه راند متوالی برابر "ویکتور کانیسا" از اسپانیا صاحب پیروزی شد. در ادامه محمد بنا در وزن 60- کیلوگرم برابر "دلشاد میرزایف" از ازبکستان پیروز شد. رشیدی، رئیس فدراسیون ورزش‌های رزمی کشورمان در پایان این مبارزه به دلیل مبارزه خوب نماینده ازبکستان، ۵۰۰ دلار به او جایزه داد.

در وزن ۸۵- کیلوگرم تورج کریمی، "گیئورگی کیمدزه" از گرجستان را ضربه فنی کرد. اما حسین حیاتی در وزن ۷۵- کیلوگرم تنها رزمی‌کار بازنده تیم کشورمان بود که در مبارزه برابر "سید علی اصغر" از افغانستان نتیجه را واگذار کرد. نماینده افغان‌‌ا یک مبارزه سطح بالا را به نمایش گذاشت و توانست حیاتی را با ضرفه فنی شکست دهد.

در وزن ۹۰- کیلوگرم گیوه‌چی، کاپیتان تیم ملی کیک‌بوکسینگ کشورمان به دلیل غیبت "هولیک" برنده معرفی شد. در وزن 80- کیلوگرم سیامک داریوش مقابل "جکسون" از برزیل پیروز شد و در وزن ۷۰- کیلوگرم هم میثم آقارضایی و "میگوئل اسکار" از پرتغال یک مبارزه دیدنی و جذاب را به نمایش گذاشتند که در نهایت این نماینده کشورمان بود که برنده از میدان خارج شد و کمیته برگزاری هم "اسکار" را به عنوان ورزشکار اخلاق این مسابقات معرفی کرد.

همچنین در بخش بانوان روز شنبه در سالن شهید افراسیابی تهران سه مبارزه بین سه فایتر از کشورهای افغانستان، آذربایجان و روسیه در اوزان 54- ، 57- و 60- کیلو گرم در مقابل سعیده صانعی، فائزه جهان‌فیروز و مینا کریمی برگزار شد که در پایان هر سه بانوی ایرانی موفق به شکست حریفان خود شدند.

رئیس سبک کیک‌بوکسینگ IKN عنوان کرد: همیشه با بی‌مهری اسپانسرها مواجه بوده‌ایم. در این دوره نیز در ابتدا چندین اسپانسر داشتیم اما متاسفانه مشکلاتی در این باره پیش آمد که خوشبختانه با حمایت‌های هیئت مدیره و برخی از دوستان توانستیم هزینه‌ها را تامین کنیم. در این دوره از مسبقات اصلا وردیه دریافت نکردیم. به نفرات برنده این مسابقات هزار دلار و به نفرات بازنده ۵۰۰ دلار جایزه داده شد. باتوجه به فروش بلیت ۳۰ هزار تومانی، تماشاگران زیادی این رقابت‌های جذاب را از نزدیک تماشا کردند.

کد خبر 300807

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha