مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۶
۰ نفر

نماینده مردم تهران در مجلس در نخستین همایش پیک بادپا بر لزوم همکاری دولت، مجلس، اصناف و مدیریت شهری برای تأمین خدمات رفاهی و بیمه اجتماعی آنها تأکید کرد.

موتورسیکلت برقی

عليرضا محجوب با تأكيد بر اينكه يكي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي كميسيون عمران مجلس بهبود وضعيت حمل‌و‌نقل عمومي در كلانشهرهاست، يادآور شد: رسيدگي به بهبود وضعيت جاده‌ها و معابر شهري از يك سو و از سوي ديگر تأمين سلامت مسافران و از همه مهم‌تر بهبود شرايط كار و زندگي افرادي كه در اين حوزه فعاليت مي‌كنند از اهميت زيادي برخوردار است.

داوود تاجران، مديرعامل شركت تعاوني شهريار نيز در اين همايش با اشاره به وضعيت آلودگي هوا در پايتخت گفت: مطالعات نشان مي‌دهد كه بخش قابل توجهي از آلودگي هوا در تهران از خودروها و سيستم‌هاي حمل‌و‌نقلي است و در اين ميان موتورها 8 برابر خودروها هواي تهران را آلوده مي‌كنند، به‌همين دليل براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام‌شده در شهرداري تهران درنظر داريم تا امسال از 1000دستگاه موتورسيكلت برقي در پيك بادپا استفاده كنيم.

همچنين غلامرضا ترابيان، مديرعامل شركت پيك‌بادپا نيز به ضرورت اجراي طرح ساماندهي بخش حمل‌ونقل كالا و بار اشاره كرد و گفت: بسياري از مشكلاتي كه در بخش حمل‌ونقل كالا و بار وجود دارد، نبود متولي مشخص در اين حوزه است. اما خوشبختانه برابر قانون مديريت شهري تهران درنظر دارد تا با همكاري اصناف و اتحاديه‌ها و همچنين بخش خصوصي با ايجاد مديريت يكپارچه در اين حوزه مشكلات موجود در اين بخش را از ميان بردارد.

 

کد خبر 295996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha