همشهری آنلاین: اساتید برجسته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری ، برگزیدگان نهایی چهارمین جشنواره مطبوعات شهری را معرفی کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، مهدی توکلیان، دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات حوزه شهری، در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات شهری، گفت : در مجموع 1183 اثر به دبیر خانه جشنواره دو بخش اصلی و جنبی ،  ارسال شد و با داوری مشخص شدند .

بر اساس  این گزارش اسامی نفرات برتر این جشنواره به شرح ذیل است:

در بخش جنبی و در قسمت مردمی این بخش ، محسن رضایی ، محسن ذات صالح و مهدی و مهری عنایت الله خزایی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله تخصصی با موضوع  تهران ، شهر اخلاق ، شهر زندگی : حسام الدین مقامی کیا از روزنامه جوان و مهدی جدی نیا از روزنامه تهران امروز ، اول و دوم شدند و هیچ مقاله ای حائز مقام سوم نشد.

در بخش دانش آموزی محمد رضا شریفی به عنوان نفر برتر معرفی شد.

در بخش خبر شادی توکلیان از سایت خبری سما مقام سوم را کسب کرد و هیج اثری حائز مقام اول و دوم نشد.

در بخش گزارش خبری، مریم گلباز از فارس اول ، صبا آذر پیک از روزنامه آینده نو دوم و ایمان شاهسوندی از هفته نامه آساره مقام سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش تحقیقی تحلیلی، حمیدرضا ابراهیم زاده از روزنامه شرق مقام اول ، علیرضا کیوانی نژاد از ماهنامه ترابران دوم و الهام مصدقی راد از روزنامه همشهری محله مقام سوم را کسب کردند.

در بخش گزارش توصیفی ، محمد عکاف از روزنامه همشهری محله و آزاده بهشتی از روزنامه همشهری به طور مشترک مقام اول و مسعود میر مقام سوم را کسب کردند و هیچ اثری به عنوان مقام دوم معرفی نشد.

در بخش گفتگو ، سمانه قدرخان از روزنامه شرق اول ، احمد جلالی فرهانی از روزنامه تهران امروز دوم و علی کلانتری از دو هفته نامه شهر و ساختمان مقام سوم را کسب کردند.

در بخش مقاله ، بهرام عبدالله خان گرجی مقام اول ، عباس کاظمی از هفته نامه شهر هشتم مقام دوم و احسان کاظمی از روزنامه جام جم مقام سوم را کسب کردند.

در بخش سرمقاله نیز مهرداد مشایخی از روزنامه همشهری ، علیرضا اشراقی از ماهنامه آرمان شهر و علیرضا بندری از خبرگزاری شهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش عکس خبری ، حامد بدیعی از همشهری محله اول ، محسن راستانی دوم و علی آقا ربیع سوم شدند.

در بخش عکس غیر خبری ، مهدی قاسمی از ایسنا اول و حسین اینانلو از همشهری محله  دوم و سید حسن حسینی از خبرگزاری حیات به طور مشترک سوم شدند.

در بخش گزارش تصویری ، آرش خاموشی از ایسنا اول ، قادر عاقلی از فارس دوم و حسین فاطمی از خبرگزاری فارس سوم شدند.

در بخش کاریکاتور ، ابوالفضل محترمی از روزنامه جوان اول ، داوود کاظمی از روزنامه همشهری دوم و محسن رفیعی روزبهانی از روزنامه همشهری محله سوم شدند.
در بخش تیتر ، بیژن سورانی از روزنامه جوان مقام سوم را کسب کرد.

در بخش طراحان صفحه نیز مطبوعات نیز روحام بهزادی از روزنامه همشهری محله مقام سوم را کسب کرد.

در بخش طنز نیز مهرداد صدقی از ماهنامه گل آقا اول و اکبر نیتی از ماهنامه مردم نو از زنجان ، مقام دوم را کسب کردند.

کد خبر 28812

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز