همشهری آنلاین: شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران از شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستار تسریع در معرفی رئیس دانشگاه تهران شد.

به گزارش مهر، شورای صنفی کارکنان دانشگاه تهران در نامه‌ به شورای عالی انقلاب فرهنگی خاطرنشان كرده است: «با توجه به اينكه از اواخر بهمن ماه سال گذشته و با اتمام دوره ریاست رئيس قبلي، دانشگاه تهران تا کنون با حكم سرپرستي اداره مي‌شود و انتخاب رئيس دانشگاه به دلايل مختلف طولاني شده و همچنان تكليف اين امر خطير مشخص نشده است».

در ادامه اين نامه آمده است: «تأخير در انتخاب رئيس دانشگاه در حالي اتفاق مي‌افتد كه اين دانشگاه بعنوان مهمترين نماد علمي و معرفتي در حوزه آموزش و پرورش مديران لايق كشور است و به تعبير مقام معظم رهبري، دانشگاه تهران نماد آموزش عالي كشور و طلايه‌دار جامعه علمي، فرهنگي، سياسي و اجتماعي ايران عزيز اسلامي است. این موضوع زيبنده جايگاه والاي دانشگاه تهران در عرصه علم و فرهنگ نيست. بلاتكليفي بعد از گذشت يكسال و دو دوره سرپرستي براي دانشگاه بي شك در اداره اين نهاد اثرگذار تبعات خوبي نداشته و موجب نگراني و آشفتگي خاطر اعضاي خانواده بزرگ و فرهيخته دانشگاهي شده است».

کد خبر 287376

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha