همشهری آنلاین: نبیه بری رئیس پارلمان لبنان اعلام کرد رژیم صهیونیستی هر روز و به طور مداوم قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد را نقض می‌کند.

nabih berry

نبیه بری،رئيس پارلمان لبنان گفت :هواپیماهای جنگی و جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی هر روز با تعرض به حریم هوایی لبنان حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و نیز قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل را نقض می‌کنند.

نبیه بری تصریح کرد واکنش‌های منفی برخی افراد و شخصیت‌ها به سخنرانی سید حسن نصر الله،دبیر کل حزب الله لبنان هیچ تاثیری بر روند گفت‌وگوهای داخلی لبنان نخواهد داشت .

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه از بیروت ، رئیس پارلمان لبنان از برداشت اشتباه و نادرست برخی افراد از سخنان سید حسن نصرالله انتقاد و تاکید کرد: آیا پرواز مستمر هواپیماهای جنگی و شناسایی اسرائیل بر فرار آسمان بیروت و دیگر مناطق جنوب کشور نقض آشکار قطعنامه 1701 شورای امنیت سازمان ملل نیست؟

او اظهار داشت: سید حسن نصر الله هرگز در سخنان خود بر قصد حزب الله برای نقض قطعنامه 1701 تاکید نکرده‌است اما این مسئله را عنوان کرد که به ما حمله و تعرض نکنید تا ما هم به شما حمله نکنیم.

رئیس پارلمان لبنان گفت :تعرض هوایی و زمینی و دریایی اسرائیل به تمامیت ارضی لبنان نقض آشکار قطعنامه‌هاو قوانین بین‌المللی به ویژه قطعنامه 1701 شورای امنیت است و باید متوقف شود.

کد خبر 286212

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha