همشهری آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی در پی حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نیروهای حزب‌الله و شهادت چند تن از آنها، منطقه مرزی میان اراضی اشغال با جنوب لبنان را منطقه بسته نظامی اعلام کرد.

نتانیاهو

به گزارش ایسنا، شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابعی در ارتش این رژیم اعلام كرد، ارتش اسرائیل منطقه مرزی با جنوب لبنان را برای کشاورزان منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

این شبکه همچنین به نقل از کشاورزان در این منطقه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به آنها اجازه حضور در نزدیکی این منطقه مرزی را نداده است.

شبکه 10 گزارش داد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به نحو گسترده‌ای در منطقه شمال اراضی اشغالی مستقر شده‌اند و پروازهای هوایی شناسایی نیز افزایش یافته است.

فرماندهی بخش شمالی اراضی اشغالی در ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته جلسه‌ای را برگزار کرد تا اتخاذ موضع‌گیری‌ها در مرزها را مورد بررسی قرار دهد.

قرار است کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز امروز (سه‌شنبه 30 دي) نشستی را برای بررسی اوضاع میدان در بخش شمالی اراضی اشغالی برگزار می‌کنند.

همچنین مرخصی سربازان رژیم صهیونیستی که در منطقه مرزی شمال اراضی اشغالی مستقر هستند، لغو شده است.

در همین حال، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در راستای اعتراف ضمنی به هدف قرار دادن مسئولان ارشد حزب‌الله در قنیطره در سوریه مدعی شد: اسرائیل با تروریسم در هر جبهه‌ای خواهد جنگید و از خود در مقابل هرگونه تهدیدی دفاع خواهد کرد و هر اقدامی که از سوی یک «دولت دموکرات» باید صورت بگیرد، انجام می‌دهد!

کد خبر 284827

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha