همشهری آنلاین: اعضای کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، جدا شدن روابط عمومی‌ها از دفتر ریاست را در واحدهای جامع، بزرگ و بسیار بزرگ دانشگاه آزاد را تصویب کردند.

به گزارش پايگاه رسمي دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده برگزار شد و در این جلسه موضوع بررسی الگوی ساختار تشکیلاتی واحدهای دانشگاهی مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

اعضای کمیسیون دائمي هيات امناي دانشگاه آزاد در اين جلسه با پیشنهاد جدا شدن روابط عمومی‌ها از دفتر ریاست در واحدهای جامع، بسیار بزرگ و بزرگ موافقت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نيز با توضیحات اجمالی به موضوع وضعیت درآمدی دانشگاه آزاد اسلامی و میزان هزینه‌های جاری و هزینه‌های پژوهشی و عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و بر ضرورت کوچک‌سازی و چابک‌سازی دانشگاه تأكيد كرد.

همچنين اعضای کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تقسیم سطوح ساختار سازمانی واحدهای دانشگاهی برای واحدهای جامع 6 معاونت، واحدهای بسیار بزرگ 5 معاونت، واحدهای بزرگ 4 معاونت و واحدهای متوسط و کوچک هر کدام 3 و دو معاونت برای مدت یک سال و مشروط به تشکیل کمیته‌ای در این کمیسیون برای بررسی وضعیت تناظر این سطوح با سازمان مرکزی و همچنین بررسی ساختار سازمان مرکزی موافقت کردند.

همچنین در مصوبه دیگر کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای این دانشگاه به پنج سطح جامع، بسیار بزرگ، بزرگ، متوسط و کوچک تقسیم شد.

کد خبر 282815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha