همشهری آنلاین: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم غبار آلودگی آسمان پایتخت طی چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ تیر ماه خبر داد.

آلودگی هوا

به گزارش مهر، احد وظیفه با بيان اين مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی طی سه روز آینده افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد در شمال غرب و سواحل شمالی کشور و همچنین بارش‌های پراکنده نیز طی این مدت در دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس و جنوب سیستان و بلوچستان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به سبب وزش باد شدید و ایجاد طوفان گرد و خاک استان‌های خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و شرق استان یزد، شمال استان سیستان و بلوچستان در برخی ساعات غبارآلود است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: در این مدت منطقه زابل در استان سیستان و بلوچستان همراه با وزش باد شدید است.

وظیفه تصریح کرد: طی چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 12 تير ماه در برخی نقاط استان‌های تهران، البرز، قم، اصفهان و مرکزی در بعضی ساعات غبارآلود است.

وی افزود: آسمان تهران در روز پنج‌شنبه 12 تير ماه نیمه‌ابری و به تدریج همراه با افزایش ابر و در پاره‌ای نقاط با بارش پراکنده، وزش باد، رعد و برق و غبارآلودگی خواهد بود؛ بیشینه دما با 3 درجه کاهش نسبت به روز سه‌شنبه برابر 36 درجه سانتیگراد و کمینه دما مانند چهارشنبه معادل 26 درجه سانتیگراد بالای صفر است.

کد خبر 264644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha