چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم والیبال کاله مازندران در سومین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق به شکست شهرداری ارومیه شد تا به عنوان دومین تیم صعودکننده به دیدار نهایی معرفی شود.

Reza Ghara

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازی سوم دو تیم کاله مازندران و شهرداری ارومیه در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز سه‌شنبه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد و کاله با شکست حریف خود به دیدار نهایی راه یافت.

شاگردان یداله کارگر پیشه در ست دوم و چهارم این بازی 29 بر 27 و 25 بر 23 به یپروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 16 بر 14 مغلوب کاله مازندران شدند تا در نهایت در دو بازی از سه دیدار مرحله نیمه نهایی شکست خورده و از راه‌یابی به دیدار نهایی بازمانند.

تیم شهرداری ارومیه در این بازی با ترکیب سعید مصطفی‌وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، امیر برزگر، پوریا فیاضی، عبدالرضا علیزاده و فرهاد پیروت‌پور به میدان آمد.

بهروز عطایی نیز از میلاد عبادی‌پور، فرریکس نیکو، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، عادل غلامی، رضا قرا و فرهاد ظریف در ابتدای این بازی در ترکیب تیم کاله مازندارن استفاده کرد.

بیش از دو هزار نفر به همراه مسئولین فدراسیون والیبال این بازی را در سالن 12 هزار نفری آزادی نظاره‌گر بودند.

مرحله نهایی لیگ برتر والیبال روز پنجشنبه 22 اسفندماه با دو بازی در همین سالن پیگیری خواهد شد.

کد خبر 252925
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز