همشهری آنلاین: تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین بازی خود در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال موفق به شکست کاله مازندران، مدافع عنوان قهرمانی شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز جمعه (16 اسفند) شهرداری ارومیه و کاله مازندران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم والیبال شهرداری ارومیه در این بازی سه بر صفر کاله مازندران، مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد تا بعد از حذف باریج اسانس در مرحله پلی‌آف، به عنوان یک مدعی واقعی در مرحله نیمه نهایی حضور یابد.

شاگردان یداله کارگرپیشه در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا نخستین گام را برای فینالیست شدن بردارند.

تیم شهرداری ارومیه در این بازی با ترکیب سعید مصطفی‌وند، حامد رضایی، ولادو پتکوویچ، تونی کواکویچ، عبدالرضا علیزاده و فرهاد پیروت‌پور به میدان آمد.

بهروز عطایی نیز از میلاد عبادی‌پور، فرریکس نیکو، علیرضا جدیدی، حمزه زرینی، عادل غلامی و رضا قرا در ابتدای این بازی در ترکیب تیم کاله مازندارن استفاده کرد.

غفار درخشنده نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت و علی‌اصغر حاج کاظمی و محسن ترابی نیز به عنوان داورهای اول و دوم قضاوت بازی کاله و نماینده ارومیه را عهده دار بودند.

بیش از پنج هزار نفر در سالن آزادی این بازی را تماشا کردند و مسئولین فدراسیون والیبال نیز این بازی را در سالن 12 هزار نفری آزادی نظاره‌گر بودند.

قبل از این بازی تیم والیبال متین ورامین سه بر دو میزان مشهد را شکست داد.

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز یکشنبه (18 اسفند) با دو بازی پیگیری خواهد شد که تیم‌های شهرداری ارومیه و متین ورامین برای کسب دومین پیروزی به ترتیب به مصاف کاله مازندران و میزان مشهد می‌روند.

کد خبر 252467
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز