همشهری آنلاین: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پهپادهای ایرانی بر فراز آمریکای لاتین خاری بر چشم دشمنان انقلاب است٬ گفت:جوانان ایرانی امروز به قله ای از علم و دانش دست یافته اند که هنرآنها بر فراز آسمان های آمریکای لاتین خودنمایی می کند.

عباسعلی منصوری آرانی، درباره پرواز پهپادهای ایرانی بر فراز خاک ونزوئلا، گفت: جوانان ایرانی امروز به قله ای از علم و دانش دست یافته اند که هنرآنها بر فراز آسمان های آمریکای لاتین خود نمایی می کند.

به گزارش همشهری آنلاین، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه تکنولوزی ایرانی در خدمت صلح و امنیت قرار دارد، تصریح کرد: همانگونه که رئیس جمهور ونزوئلا نیز اعلام کرده از پهپادهای ایرانی در جهت مبارزه با قاچاق مواد مخدر استفاده می شود درست برعکس آن چیزی که غرب از آن استفاده می کند.

وی افزود: جوانان ایرانی تکنولوژی را درجهت خدمت به بشریت ایجاد کرده اند اما آمریکا و هم پیمانانش به بهانه مبارزه با تروریسم از همان تکنولوژی درجهت قتل عام کودکان و زنان بی گناه افغانستان، پاکستان استفاده می کنند.

نماینده اصولگرای مجلس نهم، تصریح کرد: امروز ایران اسلامی درتامین امنیت و آرامش مرزهای خود به درجه‌ای از اطمینان رسیده که می تواند با پهپادهای ساخت خود، امنیت را در هزاران کیلومتر آن طرف تر هم برای مردم جهان تامین کند.

منصوری آرانی٬ گفت: رسیدن به دانش ساخت پهپادها به کشورهای جهان این را پیام را داد که این فناوری و موفقیت متعلق به جهان است و می توانند از این پیشرفت جمهوری اسلامی در راستای ارتقا توان و امنیت خود استفاده کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه پرواز پهپاد بر فراز خاک ونزوئلا خاری خواهد بود بر چشم دشمنان ایران، تصریح کرد: مهندسی معکوس برای دستیابی به فناوری ساخت پهپادها با همت دانشمندان ایرانی بومی سازی شده است.

رئیس جمهور ونزوئلا پیش تر از استفاده این کشور از هواپیماهای بدون سرنشین در مرزهای خود به منظور مبارزه با قاچاق مواد مخدر خبر داده بود.

کد خبر 217058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز