همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران از انجام حسابرسی سال ۱۳۹۱ تمامی شرکت‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران پایان نخستین فصل سال خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران، «حسین محمد پورزرندی» با اشاره به شفافیت مالی در شهرداری تهران طی سال‌های اخیر گفت: در سال ۱۳۹۲ تلاش خواهیم کرد تا تمامی حساب‌های سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری اتهران توسط حسابرسان مستقل قانونی و قسم خورده به انجام رسیده و مجامع واحدهای تابعه نیز در موعد مقرر برگزار شود.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران پایان خرداد ماه را آخرین فرصت پیش بینی شده برای برگزاری مجامع سازمان‌ها و شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: تا پایان خرداد ماه ۱۳۹۲ و پیش از آغاز دوره جدید مدیریت شهری تمامی موضوعات مالی و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران حسابرسی شده مجامع عمومی برگزار خواهد شد.

به گفته پورزرندی، در سال گذشته صد درصد سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران مورد حسابرسی واقع شدند و گزارش مطلوب دریافت کردند که این امر در تاریخ بلدیه بی‌سابقه بوده است و چنانچه تا پایان خرداد ماه نیز حسابرسی سال ۹۱ واحدهای تابعه شهرداری تهران در قالب سازمان‌ها و شرکت‌ها به انجام رسد نیز رکورد دیگری در بحث شفاف سازی مالی شهرداری تهران به ثبت خواهد رسید.

کد خبر 208147
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز