گروه شهری: مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد، بوستان نوروز را نخستین عیدی مدیریت شهری به شهروندان دانست و نوید سالی پر‌بار بابت افتتاح پروژه‌های شاخص و متعدد در اراضی عباس آباد را داد.

بر این اساس امسال شاهد افتتاح پروژه‌هایی نظیر پل طبیعت، مجموعه پلانتاریوم (آسمان نما) و فضاهای تفریحی و گردشگری متعددی در اراضی عباس آباد به‌عنوان قطب فرهنگی و گردشگری کشور خواهیم بود.حجت‌الله ملاصالحی با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: رویکرد جهادی چند ساله اخیر در شهرداری تهران موجب شده تا خدمت به شهروندان حتی در ایام عید و روزهای تعطیل متوقف نشود که افتتاح بوستان نوروز در 12فروردین‌ماه نماد این رویکرد است. به گفته وی، بوستان نوروز یکی بوستان‌های مفهومی با کارکرد فرهنگی و تفریحی در پهنه 65هکتاری غرب اراضی عباس آباد است که با وجود دریاچه 1.2هکتاری خزر، فضاهای اختصاصی کشورهای عضو اکو و... گستره‌ای ملی و بین‌المللی را در‌بر‌می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد یادآور شد: پهنه غربی اراضی عباس آباد کارکرد گردشگری و تفریحی دارد که با افتتاح بوستان نوروز، در کنار بوستان‌های آب و آتش، بنادر، اسکیت پارک و جست‌وجو، بهار امسال هزاران نفر از شهروندان از امکانات و فضای سبز آنها بهره‌مند شدند.

کد خبر 207634
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز