مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۷
۰ نفر

مشهد: افتتاح رسمی کنارگذر شمالی مشهد که قرار بود با حضور رئیس‌جمهور به‌صورت رسمی افتتاح شود بنا به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد.

 پروژه کنار گذر شمالی مشهد به طول 72کیلومتر به گفته مسئولان از ماه‌ها قبل آماده افتتاح و بهره‌برداری بوده اما هربار به دلایلی نامعلوم وعده افتتاح این پروژه که از پروژه‌های مهر ماندگار دولت دهم است، عملی نمی‌شود و افتتاح رسمی این پروژه به تعویق می‌افتد. کار اجرایی این پروژه از سال1384 آغاز شد و در مرداد‌ماه سال‌جاری آماده بهره‌برداری شد و از آن پس هم مسئولان استانی وعده افتتاح این پروژه با حضور رئیس‌جمهور را می‌دهند اما این مهم تحقق نمی‌یابد تا آنجا که با توجه به ضرورت بازگشایی این معبر برای استفاده شهروندان مشهدی، پروژه کنارگذر شمالی مشهد با حضور مردم بازگشایی شد و از آن پس هم دوباره زمزمه حضور رئیس‌جمهور در مشهد برای افتتاح رسمی این پروژه قوت گرفت.

محمود صلاحی نیز پیش از برکناری از سمت استانداری خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایلنا، دلیل حضورنیافتن رئیس‌جمهور در مشهد برای افتتاح رسمی این پروژه را تلاش برای آماده‌سازی‌ چندین پروژه دیگر و افتتاح همزمان آنها با حضور احمدی‌نژاد عنوان کرده و افزوده بود: چندین پروژه مسکن مهر در حال آماده‌سازی‌ است تا همزمان با کنارگذر شمالی مشهد افتتاح شوند. به گزارش ایلنا در آخرین اظهارنظر‌ها درخصوص افتتاح رسمی این پروژه مهر ماندگار، معاون وزیر راه و شهر‌سازی‌ زمان افتتاح رسمی کنارگذر شمالی مشهد را پنجشنبه گذشته اعلام کرده بود که این وعده نیز عملی نشد و رئیس‌جمهور که قرار بود برای افتتاح به مشهد سفرکند، به‌دلیل نامساعدبودن هوا و شرایط جوی به مشهد سفر نکرد تا افتتاح پروژه کنارگذر شمالی مشهد وارد فاز جدیدی از تحولات شود.

سیداحمد صادقی با تأکید بر اینکه در حال حاضر مردم می‌توانند از این پروژه استفاده کنند، عنوان کرده بود: افتتاح این پروژه توسط مردم موجب شده است که زائران به‌راحتی و به‌سرعت خود را به مرکز شهر و حرم برسانند و به این شکل از بروز ترافیک و تصادف جلوگیری می‌شود. باوجود گذشت چندین روز از حضور نیافتن رئیس‌جمهور در مشهد و لغو افتتاح رسمی پروژه کنارگذر شمالی مشهد، مسئولان استانی هیچ‌گونه وعده جدیدی در این خصوص نداده‌اند تا نکند دوباره افتتاح با مشکلی روبه‌رو شود.

گفتنی است که کنارگذر شمالی مشهد از 15کیلومتری این شهر آغاز می‌شود و از طریق تقاطع غیرهمسطح از روی آزادراه مشهد ـ باغچه می‌گذرد و پس از عبور از شمال غرب و دورزدن حومه شهر مشهد، در منطقه ناظریه به جاده مشهد ـ قوچان متصل می‌شود.

کد خبر 191742

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز