کریم اعظمی: سرخ‌پوشان تهرانی در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بدترین شروع تاریخ این باشگاه را داشتند ولی مهرداد پولادی مدافع چپ پای پرسپولیس معتقد است که هنوز دیرنشده و پرسپولیس دوباره می‌تواند خودش را به کورس مدعیان قهرمانی لیگ برتر برساند.

ورزش - فوتبال

پولادی تأکید می‌کند که یکی از دلایل مهم نتیجه نگرفتن پرسپولیس، دیر شروع شدن تمرینات این تیم و دیر انتخاب شدن سرمربی است. او که در آخرین بازی پرسپولیس یک پنالتی حساس را از دست داد در مورد وضعیت پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری پاسخ ‌داده است.

  • ابتدا در مورد یکی از مهم‌ترین اتفاقات حاشیه‌ای پرسپولیس صحبت کنیم. فکر می‌کنی کنارگذاشتن علی کریمی به سود پرسپولیس باشد؟

این مشکلات در هر خانواده‌ای به‌وجود می‌آید که امیدوارم توسط مدیرعامل باشگاه حل شود. کریمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران است و فوتبالیستی مثل او هر 70سال یک‌بار پیدا می‌شود. واقعا حیف است که او را در کنار خودمان نداشته باشیم.

  • این درست است که او بازیکن بی‌نظم و پرحاشیه‌ای است؟

اصلا اینطور نیست. اتفاقا کریمی بسیار منظم است و پیش از همه در تمرین حاضر می‌شود و آخرین نفر هم از تمرین می‌رود. شاید او واقعیت‌ها را نمی‌تواند درون خودش بریزید و اگر حرفی هم می‌زند برای بهبود شرایط تیم است. او بازیکنی نیست که تیم را به هم بریزد یا بخواهد جریان خاصی به‌وجود بیاورد.

  • فکر می‌کنی در نهایت نظر مانوئل عوض شود؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد و کریمی دوباره برگردد ولی فعلا که او در تیم ما نیست و جایش هم خالی است. من از بچگی بازی‌های کریمی را دوست داشتم و به استادیوم می‌رفتم تا هنرنمایی او را از نزدیک ببینم. به‌عنوان بازیکن پرسپولیس دوست دارم که دوباره کنار علی آقا بازی کنم.

  • فکر می‌کنی چرا پرسپولیس امسال نتیجه نگرفته است؟

من معتقدم دیر اضافه شدن بازیکنان، دیر شروع شدن تمرینات و دیر انتخاب شدن سرمربی نقش مهمی در ناکامی ما داشت و البته مشکلات حاشیه‌ای هم به‌وجود آمد که بهتر است در داخل خانواده بماند. الان تمام تلاش من این است که از این شرایط خیلی زود خارج شویم.

  • می‌گویند مانوئل، مربی خوش برخوردی نیست و تندخویی او باعث شده که هیچ‌یک از بازیکنان پرسپولیس با این مربی رابطه خوبی نداشته باشند؟

من تا حالا مشکل خاصی با مانوئل نداشتم و برخورد بدی هم از او ندیدم. هر مربی شیوه‌های خاص خودش را دارد.

  • ولی قبول داری او در ناکامی پرسپولیس مقصر است؟

وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، همه ازجمله بازیکن، سرمربی و مدیر باشگاه مقصر هستند و نباید تقصیر را گردن یک نفر انداخت.

  • در مورد انتقاد پیشکسوتان پرسپولیس چه صحبتی داری؟

انتقاد همیشه وجود دارد و وقتی نتیجه نگیریم هیچ‌کس تعریف نمی‌کند. ما تا اینجا مستحق تعریف کردن نبوده‌ایم ولی اگر چند برد پیاپی به‌دست آوریم شرایط تغییر می‌کند.

  • هواداران پرسپولیس تا چه زمانی باید این وضعیت را تحمل کنند؟

می‌دانیم آنها ناراحتند و شرمنده هستیم ولی پرسپولیس بیش از حد تغییر و تحول داشت و باید زمان بگذرد تا همه‌‌چیز درست شود. در ضمن گفتم که قبل از شروع فصل چه مشکلاتی داشتیم. خیلی از هواداران پرسپولیس با باخت‌های ما گریه کردند و باید این ناکامی را جبران کنیم. کاش بازی با سایپا را می‌بردیم ولی به‌خاطر بی‌دقتی من پنالتی از دست رفت و بازی را مساوی کردیم که شرمندگی‌اش برای من ماند.

  • اما این پنالتی سه‌امتیازی بود.

هنوز هم شرمنده هواداران هستم. آنقدر اعتماد به گلزنی داشتم که متأسفانه این اعتماد به نفس کاذب باعث شد توپ را به آسمان بزنم.

  • چرا ترکیب و سیستم بازی پرسپولیس اینقدر تغییر می‌کند؟

من بازیکن هستم و در این مورد باید کادر فنی جواب بدهد.

  • چرا در بازی پرسپولیس نشانی از شادابی و بازی تهاجمی نیست؟

باور کنید خودم هم نمی‌دانم ولی قبول دارم که خیلی بهتر از این باید بازی کنیم.

  • از انتخاب پرسپولیس پشیمان نیستی؟

خیر، به هر حال فوتبال بالا و پایین دارد و باید تلاش کنیم تا این وضعیت عوض شود.

کد خبر 187400

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز