همشهری آنلاین: دومین هفته از لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی تیم‌های مدعی بارسلونا، چلسی و منچستریونایتد و شکست بایرن مونیخ آغاز شد.

D.Alvez

به گزارش ایرنا، درگروه E تیم فوتبال چلسی با نتیجه چهار بر صفر میزبان خود نوردزیلند دانمارک را در هم کوبید. دراین مسابقه خوان ماتا در دقایق 33 و 82، داوید لوئیز در دقیقه 79 و رامیرس در دقیقه 89 چهارگل قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی این گروه یوونتوس در ورزشگاه خانگی خود با نتیجه یک بر یک مقابل شاختار دونتسک اوکراین متوقف شد. در این مسابقه ابتدا آلکس تیژرا دردقیقه 23 میهمان را پیش انداخت اما سه دقیقه بعد لئوناردو بونوچی کار را به تساوی کشاند.

در جدول رده‌بندی این گروه تیم‌های چلسی و شاختار با چهار امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و یوونتوس با دو امتیاز و نوردزیلند بدون امتیاز مکان‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

در گروه F باته بوریسف بلاروس میزبان قدرتمند خود بایرن مونیخ را با نتیجه سه بر یک شکست داد. دراین مسابقه الکساندر پاولف در دقیقه 23، ویتالی رادیونف در دقیقه 78 و رنان برشان در دقیقه 4+90 برای باته گلزنی کردند و فرانک ریبری در دقیقه 1+90 فقط یکی ازگل‌های خورده مونیخی ها را جبران کرد.

در دیگر دیدار این گروه والنسیا در ورزشگاه مستایا با دو گل جوناس در دقایق 38 و 75 از سد لیل فرانسه گذشت.

در جدول رده‌بندی این گروه باته بوریسف در کمال ناباوری با شش امتیاز صدرنشین است، والنسیا و بایرن مونیخ هر دو با سه امتیاز درتعقیب این تیم هستند و لیل بدون امتیاز در رده چهارم جاخوش کرده است.

درگروه G بارسلونا با نتیجه دو بر صفر میزبان خود بنفیکای پرتغال را از پیش رو برداشت. در این مسابقه الکسیس سانچز در دقیقه 6 و سسک فابرگاس در دقیقه 56 با استفاده از دو پاس لیونل مسی گل‌های آبی اناری‌ها را وارد دروازه حریف کردند.

در دیگر مسابقه این گروه نیز سلتیک گلاسکوی اسکاتلند موفق شد اسپارتاک مسکو را با نتیجه سه بر دو شکست دهد. گری هوپر دردقیقه 12، دیمیتری کومباروو (بازیکن حریف) دردقیقه 71 و گئورگیوس ساماراس در دقیقه 90 برای سلتیک، و امانوئل امنیکه در دقایق 41 و 48 برای اسپارتاک در این مسابقه گل زدند.

در جدول رده‌بندی این گروه بارسلونا با شش امتیاز رده نخست را به خود اختصاص داده است، سلیتک چهار امتیازی در رده دوم قرار دارد و بنفیکا و اسپارتاک با یک و صفر امتیاز در مکان‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند.

در گروه H منچستر یونایتد با نتیجه دو بر یک از سد کلوژ رومانی گذشت. در این مسابقه ابتدا پانتلیس کاپتانوس در دقیقه 14 میزبان را پیش انداخت اما رابین فان پرسی در دقایق 29 و 49 دو بار دروازه حریف را باز کرد تا شیاطین سرخ به یک پیروزی خارج از خانه دست یابند.

در دیگر مسابقه این گروه براگای پرتغال میزبان خود گالاتاسرای ترکیه را دو بر صفر شکست داد. روبن میکائیل در دقیقه 29 و آلان در دقیقه 4+90 گل‌های براگا را در این مسابقه به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی این گروه منچستریونایتد با شش امتیاز اول است، کلوژ و براگا هر دو سه امتیازی هستند و در رده‌های دوم و سوم قرار دارند و گالاتاسرای نیز بدون امتیاز چهارم است.

رقابت‌های چهار گروه دیگر لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب (12 مهر) برگزار می‌شود.

 

کد خبر 186687
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز