همشهری آنلاین: شهردار تهران با تبریک روز خبرنگار با تاکید اینکه امروز در نظام اسلامی مهم‌ترین رسالت ما آگاهی بخشی به مردم است، گفت: ما در شهرداری تهران بر این باور هستیم که هر چقدر حوزه شهر را از بعد کالبدی توسعه دهیم، اگر این توسعه منجر به ارتقا بخش معنوی، روحی و رشد انسان‌ها نشود، ما در حوزه کالبدی نیز موفق نبوده‌ایم ولو اینکه شهرمان را زیبا کرده باشیم.

 

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر محمد باقر قالیباف شب گذشته در مراسم تجلیل از خبرنگاران که در بوستان ولایت برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار به یکایک خبرنگاران اظهار کرد: این روز را به تک تک شما که در عرصه خدمت و آگاهی بخشی به مردم عزیزمان در تلاشید، تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی ادامه داد: خصوصا یاد و خاطره شهدای گرانقدری که در عرصه خبر تلاش کرده‌اند، چه عزیزانی که در دوران انقلاب و چه عزیزانی که در دوران دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف برای ثبت تاریخ و برای حفظ تمام لحظه‌های شیرین و تلخ کوشیدند تا تمام آن‌ها را برای ملت ما به خوبی حفظ کنند، گرامی می‌دارم.

شهردار تهران در ادامه اظهار کرد: امروز در نظام اسلامی مهم‌ترین رسالت ما آگاهی بخشی به مردم است.

وی خطاب به خبرنگاران افزود: هر زمان دست به قلم می‌برید، تصویری را ثبت و ضبط می‌کنید و یا مطلبی را می‌خواهید بنویسید و ماندگار کنید ببینید آیا این قلم ما، عکس ما و خبر ما توانسته سطح آگاهی مردم را ارتقا دهد یا خیر.

قالیباف افزود: ما در شهرداری تهران بر این باور هستیم که هر چقدر حوزه شهر را از بعد کالبدی توسعه دهیم، اگر این توسعه منجر به ارتقا بخش معنوی و روحی انسان‌ها و رشد آن‌ها نشود، ما در حوزه کالبدی نیز موفق نبوده‌ایم ولا اینکه شهرمان را زیبا کرده باشیم و امیدوارم هر کجا که هستید به این موضوع توجه و عنایت داشته باشید.

شهردار تهران در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه من خیلی عادت ندارم اینگونه مطالب را در جلسات عمومی مطرح کنم اما از آنجایی که به من تاکید کردند در حوزه مشکلات خبرنگاران عزیز و اینکه گویا در حوزه تعاونی مسکن با مشکلاتی رو به رو شده‌اند، من عرض می‌کنم که اگر کاری از دست من بر بیاید که مربوط به حوزه شهرداری تهران و بخش شهر سازی باشد، هیچ دریغی برای حل مشکلات این عزیزان نخواهم کرد و در خدمت آن‌ها هستم و ان شاء الله بتوانیم در این بخش هم گره گشای کار شما زحمت کشان امروز عرصه اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و فکری در سطح شهر تهران باشیم.

کد خبر 180265
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز