همشهری آنلاین: هنرمندان عضو انجمن هنرمندان نقاش در نمایشگاهی با موضوع "انسان" نقاشی‌های فیگوراتیو خود را ارائه خواهند داد.

به گزارش ایلنا، رئیس هیات مدیره انجمن هنرمندان نقاش گفت: این نمایشگاه به مناسبت تاسیس انجمن هنرمندان نقاش از 23 تا 29 دی‌ماه در خانه هنرمندان ایران برپا می‌شود که همه اعضای انجمن در این نمایشگاه می‌توانند آثارشان را ارائه دهند.

وی در ادامه گفت: برای برپایی نمایشگاه به هنرمندان عضو دعوتنامه ارسال کرده‌ایم که هنرمندان تا 17 دیماه فرصت دارند که آثارشان را برای ارائه به این نمایشگاه ارسال کنند.

ثابتی مطلق تعداد آثار ارائه شده در این نمایشگاه را حدود 200 اثر عنوان کرد و گفت: این بار برای نمایشگاه موضوعی را انتخاب کرده‌‌ایم تا هنرمندان با یک گرایش (فیگوراتیو) در این نمایشگاه حضور داشته باشند و با شیوه‌های مختلف فیگوراتیو را ارائه دهند.

وی به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: درکنار این نمایشگاه، آیدین آغداشلو درباره موضوع نمایشگاه که همان فیگور در نقاشی است، سخنرانی خواهد کرد.

بنابر اعلام انجمن هنرمندان نقاش، هنرمندان برای ارائه آثار خود در روزهای جمعه و شنبه 16 و 17 دی‌ماه از ساعت 11 تا 18 به مسئولان کمیته نمایشگاه در خانه هنرمندان تحویل دهند.

آثار این نمایشگاه باید حداکثر مربوط 2 سال گذشته و با ابعاد حداکثربا عرض 150cm‏ باشد، همچنین آثار نباید قبلا به نمایش گذاشته شده و به همراه امضای هنرمند باشد.

 

کد خبر 154370

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز