شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم و صفر و عزاداری سالار شهیدان، 61 هنرمند نقاش از روزهای اول محرم گرد هم آمده‌اند و روی اتودهای خود با موضوع عاشورا و وقایع کربلا با سبک‌های متفاوت کار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، دبیر کارگاه نقاشی"نینوای عاشقان" گفت: برگزاری این کارگاه نقاشی به همراه نمایشگاه آثار تا چهارم دی‌ماه در تالار وحدت ادامه دارد و قصد داریم این کارگاه را سال آینده به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

عباس عباسی(دبیر کارگاه نینوای عاشقان) گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم و صفر و عزاداری سالار شهیدان، 61 هنرمند نقاش از روزهای اول محرم گرد‌هم آمده‌اند و روی اتودهای خود با موضوع عاشورا و وقایع کربلا با سبک‌های متفاوت کار می‌کنند.

وی افزود: سعی ما بر این است که در کنار هنرمندان شناخته شده از جوانان و هنرمندان ناشناخته هم دعوت به کار کنیم.

فراخوانی در کار نبوده و بیشتر شرکت کنندگان ما کسانی هستند که در کارگاه‌های آموزشی ما شرکت کرده‌اند.

وی گفت: امیدواریم از سال آینده این کارگاه را که به مناسب ایام محرم در برنامه آفتاب سرخ برگزار می‌شود، به صورت بین‌المللی برگزار کنیم.

عباسی(پهلوان عباسی) درباره ویژگیهای این کارگاه گفت: هنرمندان شرکت کننده به خوبی توانستند مضامین مذهبی را در قالب آثار هنریشان ارائه دهند و با مخاطبان به خوبی ارتباط برقرار کنند.

امسال این نمایشگاه در بخش نقاشی درحال برگزار است و امیدواریم در بخش‌های دیگر نیز برگزار شود.

نینوای عاشقان ازجمله برنامه آفتاب سرخ در حال برگزاری است و شامل کارگاه‌های نقاشی به همراه نمایشگاه بوده که تا چهارم دی‌ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

کد خبر 154040

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز