مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۱
۰ نفر

جشنواره رمضان میراث مسلمانان با حضور زنان سفرای کشورهای اسلامی و با هدف معرفی فرهنگ، آداب و رسوم ماه رمضان در کشورهای اسلامی 20 تا 24 مرداد ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

رحیم مطهرنژاد مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان اینکه سعی شده در این جشنواره به نشاط روحی و اخلاقی شهروندان روزه دار کمک شود، افزود: معرفی فرهنگ و رسوم و آیین‌های سایر کشورهای اسلامی از قبیل نوع پوشش، نوع غذا، گویش، ادبیات و هنر و ترویج روش‌های صحیح تغذیه در وعده‌های افطار و سحر برای سلامتی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است. به گفته مطهرنژاد، این جشنواره در قالب نمایشگاه و جنگ آیین‌های رمضان با حضور زنان سفرای کشورهای اسلامی در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

مدیرعامل برج میلاد تهران درباره برنامه‌های نمایشگاهی این جشنواره توضیح داد: در این نمایشگاه که به‌مدت 5 روز خواهد بود، سنت‌ها، آداب، غذاهای آیینی و مذهبی مربوط به ماه رمضان، حجاب و عفاف زنان مسلمان در این کشورها در غرفه‌های متعدد به نمایش گذاشته می‌شود. این مقام مسئول همچنین عنوان کرد که در ایام برگزاری این جشنواره جنگ آیین‌های رمضان شامل تلاوت قرآن، اجرای موسیقی‌های آیینی، سخنرانی درباره آیین هر یک از کشورها و... برگزار خواهد شد.

کد خبر 142697
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز