مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۴
۰ نفر

گروه شهری: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان مراسم نورافشانی در شهر تهران برپا می‌شود.

نور افشانی

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به اجرای مراسم نورافشانی شهر تهران همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: کارناوال استقبال از ماه مبارک رمضان از 3 روز پیش از آغاز ضیافت الهی در معابر اصلی شهر تهران به راه خواهد افتاد.
عبادالله رمضانی، مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به‌ویژه برنامه‌های فرهنگی شهرداری تهران در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:

شهرداری تهران در سال‌جاری قرآن مجید را در محوریت برنامه‌های فرهنگی خود در ماه مبارک رمضان قرار داده است به‌نحوی که در برنامه‌های سال‌جاری تشویق و ترغیب به تلاوت و عمل به آموزه‌های قرآن در دستور کار قرار گرفته است. وی با اشاره به تلاش برای بسط برنامه‌های قرآنی در محله‌های مختلف تهران، اظهار داشت: سعی داریم تا در برنامه‌های سال‌جاری خانواده‌ها را مخاطب قرار دهیم. به گفته رمضانی راه‌اندازی کارناوال استقبال از ماه مبارک رمضان از برنامه‌های فرهنگی شهرداری به شمار می‌رود که از 3 روز پیش از آغاز ماه رمضان در معابر و میادین اصلی شهر تردد می‌کنند و ویژه برنامه‌های مختلف فرهنگی را اجرا خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران خاطرنشان ساخت: همچنین برنامه‌ریزی برای نورافشانی شهر تهران در شب اول ماه مبارک رمضان به‌صورت گسترده صورت گرفته است که مهم‌ترین این مراسم‌ها در محوطه برج میلاد تهران و با حضور شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد که مراسم نورافشانی نیز در آن انجام می‌شود. اطعام روزه داران در میادین، بوستان‌ها و ایستگاه‌های مترو از دیگر برنامه‌های شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان است.

کد خبر 141542
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز