گروه شهری: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از ارائه خدمات ویژه شرکت واحد در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

پیمان سنندجی درخصوص تمهیدات ویژه شرکت واحد به‌منظور خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان در ماه مبارک رمضان گفت: کلیه امکانات ناوگان شرکت واحد اعم از بلیتی و خصوصی در ایام ماه مبارک خدمات بیشتری به مسافران ارائه می‌کنند. وی با اشاره به استقبال شهروندان در استفاده از خطوط تندرو افزود: ساعت کار خطوط تندرو شبانه‌روزی است تا جابه‌جایی شهروندان با سرعت و ایمنی لازم انجام شود. سنندجی گفت: در برخی نقاط پرتردد شهر نظیر بازار تهران و پایانه‌ها ساعت کار رانندگان یک‌ساعت افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت‌واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از آماده شدن بسته‌های افطاری مناسب برای توزیع در بین رانندگان به هنگام افطار با هدف وقفه نیفتادن در ارائه خدمات افزود: خطوط اتوبوسرانی منتهی به مکان‌های متبرکه تقویت شده و در شب‌های پر فیض قدر و نماز پرشکوه عید سعید فطر نیز خدمات ویژه به شهروندان ادامه دارد.به موجب تمهیدات اندیشیده شده خطوط شبانه همچنان از ساعت 11 شب تا 5 صبح آماده سرویس‌دهی به مسافران هستند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین از برگزاری دوره‌های آموزشی برای راننده‌های اتوبوس مطابق با استانداردهای روز اروپا در همکاری با دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی خبر داد و گفت: دوره‌های آموزشی ویژه مبتنی بر استانداردهای جهانی برای نخستین‌بار در کشور و خاورمیانه برای راننده‌های اتوبوسرانی تهران برگزار می‌شود.پیمان سنندجی افزود: در دوره‌های ویژه ابتدا تست‌های آسیب‌شناسی از راننده‌ها صورت می‌گیرد و برمبنای نتایج تست‌های صورت گرفته کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود که بخشی از این آموزش‌ها در محیط کارگاهی و بخشی دیگر توسط دستگاه‌های سیمیلاتور (شبیه‌ساز) انجام می‌شود. مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: دستگاه‌ها درست شبیه محیط یک اتوبوس هستند و مقابل راننده مانیتوری قرار دارد که با نشان دادن خطرات گوناگون عکس‌العمل راننده را در جلوگیری از تصادف و بروز حادثه اندازه‌گیری می‌کند.

کد خبر 141592
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز