وحید هاشمیان مهاجم فصل گذشته پرسپولیس صبح روز گذشته در محل این باشگاه حاضر شد و پس از مذاکراتی که با حبیب کاشانی داشت قراردادش را به‌مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

هاشمیان

این اتفاق در حالی رخ داد که در هفته‌های گذشته شایعات مختلفی در مورد هاشمیان در رسانه‌ها منتشر شد و بعضی از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری نوشتند که حمید استیلی تمایلی برای حفظ این مهاجم ندارد و هاشمیان دیگر در پرسپولیس بازی نخواهد کرد. حتی استیلی در مصاحبه‌هایش به‌صورت تلویحی گفته بود که هاشمیان در پرسپولیس نمی‌ماند ولی این بازیکن در نهایت قراردادش را تمدید کرد. هرچند این بازیکن قبل از عقد قرارداد با استیلی هم به‌صورت تلفنی صحبت کرد ولی به‌نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه پرسپولیس اصرار و نقش زیادی در ماندن هاشمیان در پرسپولیس داشته است. استیلی بعد از جذب مهرداد اولادی و در اختیار داشتن مهاجمانی مثل هادی نوروزی و غلامرضا رضایی درصدد جذب مهاجم خارجی بود ولی درنهایت این هاشمیان بود که قراردادش را تمدید کرد و حالا باید دید که استیلی برای اضافه کردن مهاجم خارجی چه تصمیمی خواهد گرفت.

رقابت می‌کنم

هاشمیان با وجود مهاجمانی مثل نوروزی، رضایی و مهرداد اولادی و احتمال اضافه شدن مهاجم خارجی کار سختی در پرسپولیس خواهد داشت اما او می‌گوید: «به‌نظر من مهاجمان پرسپولیس رقابت سالمی با هم خواهند داشت و من هم برای رقابت آماده‌ام. پرسپولیس این فصل در 3 جام درگیر خواهد بود و مطمئنا حضور مهاجمان آماده به سود این تیم خواهد بود.» هاشمیان در مورد نحوه تمدید قراردادش با پرسپولیس ادامه می‌دهد: «من 3 هفته به آلمان رفتم و کمی طول کشید که برگردم. در این مدت پرسپولیس سرمربی‌اش را انتخاب کرد و من هم پس از بازگشت به ایران به باشگاه رفتم و در نهایت قراردادم را تمدید کردم.» هاشمیان در حالی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد که شایعات مختلفی در مورد جدایی او وجود داشت و حتی برخی از روزنامه‌ها از خداحافظی این بازیکن‌ خبر دادند. هاشمیان در این مورد می‌گوید: «شایعات همیشه در فوتبال وجود دارد ولی قرار نیست همه خبرهایی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود واقعیت داشته باشد.»

هاشمیان در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنید نسبت به فصل گذشته از لحاظ گلزنی آمار بهتری داشته باشید تاکید می‌کند: «هنوز که فصل شروع نشده و نمی‌توان در این مورد حرف زد ولی نهایت تلاشم را انجام خواهم داد.» او در مورد بازیکنان جدیدی که به پرسپولیس آمده‌اند، می‌گوید: «نفرات خوبی به تیم اضافه شده‌اند و امیدوارم که فصل خوبی را پشت‌سر بگذاریم.» هاشمیان در پایان حرف‌هایش در مورد کار کردن با استیلی می‌گوید: «در بازی‌های آسیایی بانکوک با استیلی همبازی بودم که در آن رقابت‌ها قهرمان آسیا شدیم. البته با استیلی به عنوان مربی همکاری نداشته‌ام و امیدوارم پرسپولیس فصل خوبی را با ایشان داشته باشد.»

استارت در ترکیه

اولین تمرین پرسپولیس در ترکیه صبح دیروز در زمین تمرینی هتل پاتالیا زیرنظر کادر فنی و در کنار تمرین شاهین بوشهر برگزار شد. علیرضا نورمحمدی به‌دلیل مصدومیت جزئی تمرینات اختصاصی و
راه رفتن را در دستور کار خود قرار داد؛ در ضمن حمید علی عسگر و مجتبی شیری پس از گرم کردن زیرنظر پزشک تیم به تمرین پرداختند. محسن عاشوری هم تمرینات پرسرعتی را با قرار دادن موانع برای بازیکنان در نظر گرفت. بازیکنان پرسپولیس فوتبال تحت فشار را هم در دستور کار قرار دادند. فوتبال درون تیمی بین مدافعان و مهاجمان آخرین بخش تمرین نوبت صبح دیروز بود که مدافعان با دروازه بزرگ و دروازه‌بانی میثاق معمارزاده در نیمی از زمین به مصاف تیم زردپوش مهاجمان و هافبک‌ها که2 دروازه کوچک داشتند، رفتند و در نهایت تیم مدافعان با هت‌تریک سامان آقازمانی و تک گل علیرضا محمد با نتیجه 4 بر صفر تیم مهاجمان را مغلوب کردند.گلزنی تیم مدافعان باعث شد استیلی بازیکنان تیم مهاجمان را افزایش دهد و محسن عاشوری را به همین دلیل به این تیم اضافه کرد. او همچنین تاکید ویژه‌ای بر‌ گلزنی تیم مهاجمان و عدم‌دریافت گل توسط تیم مدافعان داشت.

کد خبر 140653
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز