در دقایق آخر فصل نقل و انتقالات لیگ برتر جواد کاظمیان با پرسپولیس قرارداد بست تا بعد از سال‌ها در لیگ یازدهم بازهم برای این تیم بازی کند.

فوتبال

هافبک فصل گذشته سپاهان که به‌نظر می‌رسید در فصل 91-90 برای فولاد بازی خواهد کرد، از حضور در اهواز منصرف شد و آخرین خرید باشگاه پرسپولیس پیش از لیگ یازدهم لقب گرفت. جواد کاظمیان با پرسپولیس قرارداد یکساله بست و این روزها در تمرینات این تیم حضور دارد. هافبک سابق تیم ملی درباره بازگشتش به پرسپولیس می‌گوید: «فکر می‌کنم که خواست خدا بود تا به پرسپولیس بیایم. چند پیشنهاد از تیم‌های مختلف داشتم که یکی، دو پیشنهاد را به خاطر پرسپولیس رد کردم و برای این تیم صبر کردم. در نهایت خدا جواب صبر من را داد و با من تماس گرفتند که بیا یم و با پرسپولیس قرارداد ببندم، درحالی‌که قرار بود به اهواز بروم تا با فولاد خوزستان قرارداد ببندم.»

جواد کاظمیان در شرایطی به پرسپولیس پیوست که حمید استیلی پیش‌تر مهدی مهدوی‌کیا را برای جناح راست تیم خود نخواسته بود. کاظمیان البته با سال‌های اوج خود فاصله گرفته و دیگر مثل گذشته بازی نمی‌کند. هافبک جدید پرسپولیس ادامه می‌دهد: «امیدوارم پس از 5سال دوری از پرسپولیس بتوانم مهره خوبی برای این تیم باشم. در پرسپولیس کار سختی دارم چون فورواردهای زیادی مخصوصا در پست من حضور دارند اما تلاش می‌کنم که موفق باشم.»

کاظمیان یکی از خریدهای لیگ برتری پرسپولیس به حساب می‌آید و این تیم هنوزیک سهمیه باقی‌مانده برای حذب بازیکن لیگ برتری دارد. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: «ما در فصل نقل و انتقالات با مشورت کمیته فنی، نظر سرمربی و نیازهای واقعی تیم اقدام به یارگیری کردیم و تا این لحظه از 6 سهمیه لیگ برتری، 5 بازیکن را جذب کردیم. یک بازیکن آزاد و خارجی هم طی روزهای آینده به تیم می‌پیوندد و از مجموع ظرفیت تیم برای جذب بازیکن، 2 سهمیه نیز برای نیم فصل لیگ، حفظ می‌شود.»

باشگاه پرسپولیس در تلاش بود پژمان نوری را نیز به این تیم بازگرداند؛ هافبک فصل گذشته ملوان که دست آخر پیشنهاد پرسپولیسی‌ها را نپذیرفت و یک فصل دیگر در انزلی ماندگار شد. علی کریمی، مهرداد اولادی، محمد نصرتی، میثاق معمارزاده و... خریدهای مهم پرسپولیس به حساب می‌آیند؛ تیمی که برای نخستین بار با سرمربیگری حمید استیلی لیگ برتر را در اختیار خواهد داشت.

تمرین سرخ‌ها زیر نگاه سومدیک

پرسپولیس که این روزها در اردوی ترکیه به سرمی‌برد، صبح دیروز یک جلسه تمرین در سالن بدنسازی هتل پاتالیا انجام داد. سعید عزیزیان، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ابتدا بازیکنان را با حرکات هماهنگ گرم کرد و در ادامه حمید استیلی، محسن عاشوری و سومدیک مربی خارجی این تیم تمرینات بدنسازی و انفرادی بازیکنان را زیرنظر گرفتند.

وحید هاشمیان و محمد منصوری بازیکنان مصدوم این تیم به‌طور اختصاصی تمرین کردند. سومدیک که به تازگی به جمع نفرات کادرفنی اضافه شده، در این تمرین عملکرد تک تک بازیکنان را زیرنظر داشت و نکاتی را یادآور می‌شد. تمرین یک ساعته سرخپوشان با حرکات کششی و نرمشی روی زمین به اتمام رسید و بازیکنان پس از ترک سالن بدنسازی برای رفع خستگی راهی سونا و استخر شدند. این تیم البته عصر دیروز نیز یک جلسه تمرین در زمین چمن انجام داد تا مردان حمید استیلی رفته رفته برای حضور در لیگ برتر آماده شوند.

تکذیب استعفای مایلی‌کهن

حبیب کاشانی سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس شایعه قهر و جدایی محمد مایلی‌کهن مدیر فنی این تیم را تکذیب کرد. او در این مورد می‌گوید: «آقای مایلی‌کهن همچنان به‌عنوان مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس هستند و به فعالیت خود ادامه خواهند داد، لذا نیاز نیست اینقدر سر و صدا درست شود که ایشان قهر کرده و از پرسپولیس رفته است. به جرات می‌توانم بگویم که مایلی‌کهن دلسوز پرسپولیس است و همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس قطع نکرده است. نمی‌دانم چرا عده‌ای دوست دارند اینگونه وانمود کنند که آقای مایلی‌کهن قهر کرده و استعفا داده است ولی هیچ استعفایی در کار نیست و او فعالیتش را همچنان در پرسپولیس ادامه می‌دهد.»

کد خبر 141211
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز