دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: وحید هاشمیان بعد از عقد قرارداد با پرسپولیس گفت، علی دایی همیشه استاد من است.

هاشمیان کاشانی پرسپولیس

 مهاجم پرسپولیس که  25 تیر، قرار دادش را برای یک سال دیگر با پرسپولیس ثبت کرد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرسپولیس تیم خوبی است و از قدیمی‌ترین تیم‌های آسیا به حساب می‌آید. باید از علی دایی و حبیب کاشانی تشکر کنم که سال گذشته شرایط را برای حضورم در پرسپولیس فراهم کردند و من توانستم پس از سال‌ها در فوتبال ایران بازی کنم. با قهرمانی در جام حذفی سال برای ما به خوبی تمام شد و خستگی از تن مان در آمد. در مدت حضوردم در پرسپولیس من دوستان خوبی در این تیم پیدا کردم. پس از پایان لیگ برای رسیدگی به کارهایم در آلمان به این کشور رفتم و پس از بازگشت به ایران با پیشنهاد پرسپولیس روبرو شدم و به این پیشنهاد پاسخ مثبت دادم و قرار دادم را تمدید کردم.

 وی درباره ابراز تمایل باشگاه استقلال برای بستن قرار داد گفت: من از طریق روزنامه‌ها متوجه این ابراز علاقه‌ شدم. دیدم فتح‌الله زاده مصاحبه کرده و گفته که من را می‌خواهد، اما تماسی با من گرفته نشد. به هر حال باید از فتح‌الله زاده که از مدیران قابل فوتبال ایران است، تشکر کنم. اگر حتی او به حضور من در استقلال فکر هم کرده باشد، من از او متشکرم.

 هاشمیان درباره حضور هنکه و سومدیک در فوتبال ایران گفت: من موافق حضور مربیان آلمانی و هلندی در فوتبال ایران هستم چرا که آن‌ها در فوتبال اصولی و پایه‌ای کار می‌کنند و این می‌تواند بر روی فوتبال ایران تاثیر مثبت بگذارد.

 وی درباره شناختش از سومدیک هم گفت: او بازیکن بوخوم بوده است و من هم در آلمان خودم را بوخومی می‌دانم. سومدیک در این تیم مربی بوده و یک بار بوخوم را از دسته دو به دسته یک آورده است و مدتی هم دستیار تاپ مولر بوده است و کارنامه خوبی دارد.

 هاشمیان درباره کادر فنی و کادر بازیکنان این فصل پرسپولیس گفت: بازیکنان خوبی جذب پرسپولیس شد‌ه‌اند و در پست‌های مختلف پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد. من با استیلی در تیم ملی هم بازی بوده‌ام و قهرمانی در بازی‌های آسیایی بانکوک را با هم به دست آوردیم،‌ اما زیر نظر او کار نکرده‌ام.

 وی با اشاره به جذب علی کریمی و حضورش در پرسپولیس گفت: گل‌هایی که برابر قطر، ژاپن و قزاقستان به ثمر رساندم، با پاس‌های علی بوده است. او خیلی خوب مهاجمان را در موقعیت گل زنی قرار می‌دهد. به نظرم محمد نوری هم سال قبل از پس وظیفه‌اش بر آمد. امیدوارم همه در کنار هم ترکیب خوب و ایده‌الی را برای پرسپولیس در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان ایجاد کنیم.

 هاشمیان در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید با بازیکنانی که جذب پرسپولیس شده‌اند، پرسپولیس می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، گفت: به نظرم یارگیری تنها دلیل موفقیت یک تیم نیست که نمونه آن هم استیل آذین است؛ تیمی که خوب بازیکن گرفت، اما در نهایت موفق نبود. اما به هر حال با بازیکنانی که امسال جذب شده‌اند، پرسپولیس امسال قوی‌تر از تیم پارسال خواهد بود.

 وی درباره مدعیان قهرمانی در لیگ یازدهم گفت: چهره مدعیان هنوز مشخص نشده است، اما پرسپولیس و استقلال و شاید تراکتورسازی مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشند. فکر نمی‌کنم امسال جام به اصفهان برود. سپاهان تیم خوبی است. اما دو بار قهرمان ایران شده و امسال تیم‌ها به عنوان تیم قهرمان به مصاف سپاهان می‌روند و این، کار این تیم را دشوارتر می‌کند.

 هاشمیان در پایان گفت: باید در پایان از علی دایی تشکر کنم. او سال گذشته تلاش زیادی انجام داد. امیدوارم او در تیم جدیدش نتیجه‌ بگیرد و موفق شود. او همیشه مربی و استاد من بوده است.

کد خبر 140616
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز