گروه شهری، اعظم‌السادات مسعودی : شیوه‌های مدیریتی کنونی در سیستم اداری و اجرایی کشور دیگر جوابگو نیست و نیازمند تحولی جدی و چاره‌اندیشی اساسی است.

این مطلب را محمد باقر قالیباف در جمع شهرداران و روسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، دلیجان و محلات در مشهد اردهال بیان کرد و افزود: باید در ساختار اداری و اجرایی کشور تحولی جدی ایجاد کنیم و این امر خوشبختانه در قانون اساسی موجود است و در جوهره قانون اساسی و نیز در مسیر باورهای دینی و اندیشه و افکار امام راحل و مقام معظم رهبری جاری است.
وی در بخش دیگری از سخنانش به تفکیک کار ملی از کار محلی پرداخت و خاطرنشان ساخت: باید امورات تصدیگری را از دیگر کارها جداسازیم که اگر چنین تفکیکی صورت نگیرد، کشور رو به پیشرفت و عدالت نخواهد رفت.

شهردار تهران در ادامه با بیان این مطلب که از ضعف مدیریت در سطوح مختلف در کشور رنج می‌بریم، گفت: شایسته سالاری اساس مدیریت است و مادامی که این چشمه کور شود، بدون شک مشکلاتی نیز بروز می‌کند.قالیباف همچنین در حاشیه دیدار با مدیران شهری و روسای شوراهای اسلامی شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، دلیجان و محلات در پاسخ به سؤال خبرنگار همشهری مبنی بر اینکه دورنمای فعالیت شهرداری‌ها با اجرایی شدن قانون هدفمندی یارانه‌ها به‌ویژه آزاد‌سازی‌ حامل‌های انرژی و مشکلاتی که برای مدیریت شهری ایجاد شده را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: قانون، سیاست‌های جبرانی را برای هدفمندکردن یارانه‌ها پیش‌بینی کرده است که امیدواریم این قانون در هنگام اجرا، درست و صحیح اجرا شود و نقصی در آن به‌وجود نیاید.

کد خبر 136642

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز