شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: ژلکو میاچ معتقد است اگر پرسپولیس مقابل ذوب آهن مساوی بگیرد هم نتیجه مناسبی کسب کرده است.

میاچ پرسپولیس

 مربی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از دیدار حساس مقابل ذوب آهن و نارضایتی هواداران این تیم از عملکرد اخیر پرسپولیس صحبتهایی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌آید:

  •  هواداران پرسپولیس از نتایج اخیر این تیم ناراضی هستند و این را می‌توان از نتایج نظرسنجی سایت باشگاه‌ که در آن 95 درصد هواداران به باخت پرسپولیس رای دادند، متوجه شد.

 طبیعی است که هواداران ناراحت باشند. باخت به ملوان در خارج از خانه و باخت به استقلال در آزادی و مساوی با بنیادکار ازبکستان. اگر چه این نتیجه آخر نمی‌تواند نتیجه بدی باشد اما هواداران حق دارند که از این نتایج ناراضی باشند. اما به نظرم نتایج ضعیف‌تر از نمایشی است که پرسپولیس ارائه می‌دهد. به طور مثال ما در بازی مقابل شهرداری سزاوار پیروزی بودیم. اما بازی مساوی شد در بازی با استقلال هم شایسته باخت نبودیم و بهتر از استقلال بازی کردیم. اما نتیجه چیز دیگری شد. به هر حال این فوتبال است. بعضی موقعها می‌بریم و بعضی موقع‌ها می‌بازیم .

  •  اما پیش از بازی مقابل بنیاد کار نیز 85 درصد از هواداران پرسپولیس پیش‌بینی کرده بودند که تیم‌شان بازی را به نماینده ازبکستان می‌بازد. این موضوع کمی برای پرسپولیس ناخوشایند است.

 البته دیدید که ما آن بازی را نباخیتم و با بنیاد کار مساوی کردیم. یعنی این که 85 درصد از هواداران اشتباه کردند و امیدوارم این بار هم اشتباه پیش‌بینی کرده باشند. البته رفتار هواداران عادی است و انتظار آن‌ها برای پیروزی طبیعی است. می‌دانم نتایجی که در چند هفته اخیر گرفته‌ایم در حد باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نبوده است، اما ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که به سمتی پیش رویم که نتایج بهتری بگیریم. هواداران باید ببینند که ما خوب بازی می‌کنیم ولی در گلزنی ضعیف هستیم. مثلا هاشمیان یک بازی، بازی می‌کند و بعد مصدوم می‌شود. رضایی عملا نمی تواند تمرین کند و نوری هم همین طور. این سه نفر از بازیکنان کلیدی ما هستند. اما من نمی‌دانم که آیا دلیل نتایج ما این است یا چیز دیگری. به هر حال این حداکثر توان ماست و هر چه که هست همین است.

  •  چقدر به آینده پرسپولیس امیدوارید ؟

 هنوز خیلی شانس داریم چه در ایران و چه در آسیا. ما اگر بنیادکار و الاتحاد را در تهران شکست دهیم می‌توانیم در گروه خود صعود کنیم. در ایران نیز مهم‌ترین بازی ما بازی با سپاهان در جام حذفی است که اگر این بازی را ببریم فصل به سود ما بر می‌گردد و همه راضی خواهند شد. فکر می‌کنم قهرمانی در جام حذفی کار سختی برای پرسپولیس نباشد.

  •  بازی با ذوب آهن را چطور می‌بینید؟

 قطعا بازی حساسی است و به نظر من هر مسابقه‌ای حساسیت خود را دارد . ذوب آهن یک تیم عالی است . اما باید این موضوع را در نظر داشت که مثلا شاهین بوشهر در بازی با این تیم شانه به شانه بازی کرد ولی درنهایت ذوب آهن بازی را برد. به هر حال ذوب آهن تیم عجیب و غریبی نیست و ما می توانیم شانه به شانه ذوب آهن پیش برویم و با کمی شانس حتی مساوی هم بگیریم و به نظرم مساوی نتیجه مناسبی در این بازی خواهد بود.

  •  پس از آن که ذوب آهن، سپاهان و استقلال در بازی‌های آسیایی خود پیروز شدند و پرسپولیس مساوی کرد نارضایتی هواداران از تیم بیشتر هم شده. چقدر این موضوع را قبول دارید؟

 سپاهان و استقلال که در خانه خودشان بازی می‌کردند و ما در زمین بنیاد کار با این تیم بازی کردیم و بازی سختی داشتیم، بنابراین نمی‌توان گفت که اگر آن‌ها برده اند و ما مساوی کرده‌ایم پس ما بد بوده‌ایم ولی واقعیت این است که پرسپولیس در حال بهتر شدن است.

کد خبر 131838
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز