سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

تیم فوتبال پرسپولیس با توقف برابر بنیادکار همچنان در انتهای جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

دیدار پرسپولیس و بنیادکار در ورزشگاه جار تاشکند و در حضور حدود 7 هزار تماشاگر آغاز شد و با تساوی بدون گل خاتمه یافت. این در حالی بود که پرسپولیس غلامرضا رضایی و مازیار زارع را به‌دلیل محرومیت در اختیار نداشت. در این دیدار پرتاب اوت دستی از جمله تاکتیک‌های اصلی پرسپولیسی برای حمله به دروازه حریف بود که نتیجه نداد، در ضمن اکثر لحظات بازی به جنگ بازیکنان 2 تیم در میانه میدان خلاصه شد.

تیم بنیادکار هم در دقیقه 67 به یک گل سالم رسید که کمک داور مسابقه این گل را آفساید اعلام کرد. نواف شکرالله داور بحرینی مسابقه به علیرضا محمد و حمید علی عسگر از پرسپولیس و جورجویچ از بنیادکار، کارت زرد نشان داد. با این تساوی پرسپولیس 2 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم و آخر جدول گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و بنیادکار نیز با 2 امتیاز و تفاضل گل بهتر تیم سوم جدول است. پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا حقیقی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، حمید علی عسگر، علیرضا محمد، سامان آقازمانی، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی (75 مجتبی زارع)، حسین بادامکی، هادی نوروزی و وحید هاشمیان (از دقیقه 90 محمد منصوری) به میدان رفت.

با این تساوی کار پرسپولیس برای صعود از این گروه سخت‌تر شد و حالا شاگردان دایی باید در انتظار بازی‌های برگشت باشند. سرخپوشان نسبت به بازی مقابل استقلال نمایش ضعیفی داشتند و در این دیدار کاملا آشکار بود که دایی و شاگردانش به تساوی در زمین حریف راضی هستند. پرسپولیس در بازی بعدی خود در ورزشگاه آزادی میزبان بنیادکار خواهد بود.

کد خبر 131549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز