همشهری آنلاین: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در رابطه با دیدار پیروزی و استقلال که با تخلفات تعدادی از هواداران و بازیکنان هر دو تیم همراه بود، اعلام کرد.

پلیس فوتبال

 به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون، کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را در مورد تخلفات برخی تماشاگران و دو تیم پیروزی و استقلال به شرح زیر اعلام کرد:

 1-در پایان مسابقه تماشاگران دو تیم پیروزی و استقلال اقدام به پرتاپ مواد محترقه کرده اند که عمده آن به تماشاگران تیم پیروزی مربوط بوده است و همچنین کادر فنی تیم استقلال در اواخر بازی نسبت به داور مسابقه اعتراض کردند که کمیته انضباطی جدای از تصمیم متخذه مبنی بر شناسایی 11 نفر از متخلفین که مواد محترقه پرتاپ کرده اند و انجام تحقیقات لازم در محل و اعلام هویت این افراد به حراست فدراسیون درجهت جلوگیری از ورود به ورزشگاههای سراسر کشور و محرومیت از تماشای تمامی مسابقات فوتبال به مدت یک سال از تاریخ90.1.11 اقدام می‌شود.

 2-به دلیل تخلف مازیار زارع طبق بند 1 ماده 22 آئین نامه انضباطی و با استناد به بندهای 2 و 3 ماده 20، وی به توبیخ کتبی و پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 3-به دلیل تخلفات و حرکات زننده و غیر ورزشی حسین بادامکی-بازیکن تیم پیروزی، وی به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 4-فرهاد مجیدی و اسماعیل شریفات-بازیکنان تیم استقلال به دلیل اعتراض به تصمیمات داور مسابقه، هر کدام از بازیکنان فوق به توبیخ کتبی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

کد خبر 131110
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز