سه‌شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۳
۰ نفر

رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم‌اجرای قانون تشکیل وزارت ورزش و جوانان از سوی دولت، از ارسال نامه تذکر آمیز رئیس مجلس به رئیس‌جمهور در این باره خبر داد.

سیدجلال یحیی‌زاده، رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که مجلس عدم‌معرفی وزیر برای وزارت ورزش و جوانان را چگونه ارزیابی می‌کند و تاکنون چه اقدامی انجام داده است، به مهر گفت: متأسفانه دولت هیچ عزم جدی برای معرفی وزیر ورزش و تشکیل این وزارتخانه ندارد و در 7 سال گذشته نیز هیچگاه سازمان تربیت بدنی تا به این اندازه در مقابل مجلس عدم‌پاسخگویی نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه همه نمایندگان از عدم‌پاسخگویی سازمان تربیت بدنی ناراضی هستند، افزود: متأسفانه در چند ماه اخیر وضعیت بسیار بدتر شده است و کسانی که در این سازمان مسئولیت دارند به‌دلیل اینکه احساس می‌کنند ساختارها تغییر کرده است و وزیر باید پاسخگو باشد، هیچ پاسخی نمی‌دهند. یحیی‌زاده یادآور شد: بیستم فروردین ماه آخرین مهلت دولت برای تشکیل وزارت ورزش است و مجلس از راهکارهای نظارتی و تذکرات برای اجرایی‌شدن این قانون استفاده می‌کند. تشکیل وزارت ورزش و جوانان 13 دی‌ماه سال 89 در مجلس تصویب شد.

کد خبر 131555

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز