همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان در آخرین روز از هفته بیست‌وپنجم لیگ توانستند با نتیجه مشابه 2 بریک بر حریفان خود، پاس همدان و شهرداری تبریز غلبه کنند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین در  آخرین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر پاس همدان در حضور 6 هزار تماشاگر میزبان پرسپولیس تهران بود.

پرسپولیس که نیمه اول را خوب شروع کرده بود توانست توسط محمد نوری در دقیقه 33 و هادی نوروزی در دقیقه 37 به گل برسد.

اما با شروع نیمه دوم پاسی‌ها جانی تازه گرفتند تا اینکه حمید کاظمی؛ بازیکن تیم پاس در دقیقه 46 ضربه‌ای به سمت دروازه‌ پرسپولیس زد که توپ با پای سپهر حیدری؛ کاپیتان سرخپوشان وارد دروازه شد..پاس در نیمه دوم حملات زیادی بر روی دروازه پرسپولیس انجام داد اما از این حملات سودی نبرد.

با این برد پرسپولیس 43 امتیازی شد و پس از استقلال 45 امتیازی تا رده چهارم جدول صعود کرد و پاس همچنان با 21 امتیاز آخرین تیم جدول است.

 در دیگر بازی این هفته تیم فوتبال سپاهان اصفهان که برابر شهرداری تبریز قرار گرفته بود، توانست در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

 هر دو گل تیم سپاهان را در این بازی ابراهیم توره در دقایق 15 و 72 بازی به ثمر رساند و تک گل شهرداری تبریز نیز در دقیقه 92 بازی توسط محمدعلی کریمی به ثمر رسید.

 سپاهان اصفهان با 24 بازی و 46 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد و تیم شهرداری تبریز با این شکست و با 24 امتیاز در رده شانزدهم باقی ماند.

کد خبر 129963
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز