پرسپولیس پس از انجام یک بازی‌ ضعیف مقابل الاتحاد عربستان حالا دوباره به لیگ بازگشته و امروز در دیداری حساس میهمان پاس همدان خواهد بود.

فوتبال - پرسپولیس

شاگردان علی دایی در شروع لیگ قهرمانان آسیا با 3گل مغلوب الاتحاد شدند و نمایش ضعیف خط دفاعی سرخ‌ها، اصلی‌ترین دلیل این شکست بود.حالا پرسپولیس که همچنان به قهرمانی در لیگ برتر ایران امیدوار است، درصدد جبران شکست جده خواهد بود. آنها از 5 بازی اخیر 13امتیاز گرفته‌اند و دایی امیدوار است روند صعودی تیمش در لیگ ادامه داشته باشد.

بازی با 6 غایب

پرسپولیس در حالی به همدان رفته که 6 بازیکن خود را در این دیدار در اختیار نخواهد داشت.اشپیتیم آرفی، محمد منصوری و وحید هاشمیان مصدوم هستند و علیرضا حقیقی، غلامرضا رضایی و تیاگو فراگا هم به‌دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.البته رحمان احمدی شرایط بازی را پیدا کرده و می‌تواند در این دیدار به میدان برود.پرسپولیس آخرین تمرین خود را از قبل از دیدار مقابل پاس روز گذشته برگزار کرد و دایی پس از اینکه به تمرین آمد در ابتدا نوشته‌های آنالیزور تیم را مورد بررسی قرار داد، سپس مطالبی را به آن اضافه کرد تا در جلسه‌ای با بازیکنان، نکات بازی را به آنها گوشزد کند. نکته قابل توجه‌ زمانی بود که در تمرین حفظ توپ و پرسینگ و در صحنه‌ای که بازیکنان بی‌دقت بودند، میاچ با فریاد بلند از آنها انتقاد کرد. او به زبان فارسی فریاد زد:
« این چه تمرینی است که انجام می‌دهید؟» و در همین زمان بود که دایی وارد عمل شد و به بازیکنان تذکر جدی داد.

تغییر در ترکیب

با توجه به غیبت 6 بازیکن، تغییراتی در ترکیب سرخ پوشان رخ خواهد داد و البته دست دایی روی نیمکت بسته خواهد بود. دایی با وجود ضعف دفاعی مقابل الاتحاد، باز هم از همان ترکیب قبلی استفاده می‌کند و البته شاید سامان آقازمانی به‌عنوان دفاع راست در ترکیب ثابت قرار بگیرد. دایی به احتمال فراوان بعد از مدت‌ها از مجتبی زارع در ترکیب پرسپولیس استفاده خواهد کرد در ضمن با توجه به غیبت رضایی، هاشمیان و آرفی، به احتمال فراوان فشنگچی به ترکیب اصلی بر می‌گردد.انتظار می‌رود پرسپولیس با ترکیب رحمان احمدی، سپهر حیدری، علیرضا نورمحمدی، ابراهیم شکوری، سامان آقازمانی، حسین بادامکی، مازیار زارع، مجتبی زارع، محمد نوری، امیرحسین فشنگچی و هادی نوروزی مقابل پاس قرار بگیرد.

تیم بحران‌زده

پاس همدان اما وضعیتی بحرانی دارد. این باشگاه هفته گذشته با حاشیه‌های زیادی روبه‌رو شد و محمود یاوری به‌دلیل اختلاف با کریم ملاحی استعفا داد ولی مسئولان استان همدان تغییراتی را در مدیریت باشگاه به‌وجود آوردند و حضور مدیرعامل جدید باعث شد تا یاوری دوباره به این تیم بازگردد.این مربی در پاس نتایج بسیار ضعیفی گرفته و در 6دیداری که روی نیمکت این تیم نشسته است، 4 شکست و 2 تساوی به دست آورده و همچنان در حسرت پیروزی به‌سر می‌برد. پاسی‌ها با 21امتیاز تیم قعرنشین جدول هستند و درصورت شکست در این بازی، خطر سقوط را بیش از گذشته احساس خواهند کرد. یاوری در آستانه این بازی می‌گوید:«بعد از دیدار با سایپا تغییراتی در مدیریت باشگاه ایجاد شد و در حال حاضر تیم به شرایط عادی بازگشته است.

پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و قطعا آنها هم نقاط قوت و ضعفی دارند که باید روی آن کار کنیم.»او که در زمان هدایت تیم‌های شاهین بوشهر و صبای قم موفق به شکست پرسپولیس شد، در پاسخ به این سؤال که آیا در این بازی هم می‌تواند آن موفقیت‌ها را تکرار کند، می‌گوید:«این دو موفقیت در بازی فردا تبدیل به 3 می‌شود و با تیم سوم هم پرسپولیس را مغلوب ‌می‌کنیم.»

کد خبر 129910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز