سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه تیم ملی در شرایط روحی و روانی مطلوبی قرار دارد، تاکید کرد: ملی پوشان مشتاقانه انتظار دیدار با عراق را می‌کشند و با روحیه‌ای که در بازیکنان تیم ملی وجود دارد، امشب دل مردم ایران شاد خواهد شد.

فوتبال

هادی آیت اللهی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: در دیداری که با اعضای تیم ملی داشتم شرایط روحی و روانی تیم را بسیار مساعد دیدم و ملی پوشان از هر نظر برای دیدار با عراق آماده اند و با شرایطی که تیم ملی دارد پیروزی در دیدار امشب دست یافتنی است.

وی تصریح کرد: دیدار با عراق ازحساسیت بالایی برخوردار است و با پیروزی دراین مسابقه می توانیم صعودمان را از این گروه تا حد زیادی قطعی کنیم.

آیت اللهی افزود: خوشبختانه حضور مسئولان فدراسیون فوتبال در کنار تیم ملی باعث دلگرمی و روحیه مضاعف بازیکنان شده است و امیدوارم این روحیه در بازی امشب با نتیجه پیروزی بخشی برای تیم ملی کامل شود.

وی درخصوص نشست روز دوشتبه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درخصوص کمیته داوران تصریح کرد: آقای کفاشیان پیشنهادات مورد نظرهیئت رئیسه را پذیرفت و به احتمال زیاد ظرف روزهای آینده آقای مصطفی شهبازی به عنوان سرپرست موقت کمیته داوران و اعضای جدید این کمیته معرفی خواهند شد.

آیت اللهی در مورد تعیین رئیس جدید کمیته داوران اظهار داشت: پیشنهاد ما آقایان شفق و تاج است ولی گویا AFC اعتقاد دارد مسئولان کمیته‌ها باید از افراد مستقل انتخاب شوند و با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال زیرمجموعه کنفدراسیون فوتبال آسیاست باید تابع این کنفدراسیون باشیم هرچند تصمیمات فیفا نیز در این زمینه لازم الاجرا است.

وی اظهار داشت: درجلسه ای که طی روزهای جاری درفدراسیون فوتبال برگزارخواهد شد در خصوص وضعیت نهایی کمیته داوران تصمیم گیری می‌شود.

کد خبر 125540
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز